SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trenuje kolarstwo chce zrzućic zbędne kg?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2309

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 577 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5049
Trenuje kolarstwo i teraz już robie roztrenowanie ponieważ zakończyłem sezon.

Przez zimę chce zrzucić zbędne kilogramy.
Na razie mój trening wygląda tak:
Pn - siłownia (nie ćwicze nóg)
Wt - Rower 1-2h tętno 70 % Hr max
Śr - Rolki lub marszobieg
Czw - Rower 1-2h tętno 70 % Hr max
Pt - siłownia (nie ćwicze nóg)
Sob - Rower 2h tętno 70 % Hr max
Nd - Rower 3h max. tętno 70 % Hr max

PS.Za ok jakiś miesiąc bede miał rower 3 razy w tyg i dojdzie jeszcze basen raz w tyg. + sauna i granie w gałę na sali + godziny jazdy na rowerze sie zmienia troche. No ale to zostawmy na potem

Mam problem z obliczeniem troche zapotrzebowania ponieważ nie wiem jak to policzyć wszystko przy tak zróżnicowanym treningu bo nie wiem ile wtedy spalam kcal. I możecie polecić jakis trening brzucha?


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: ok 70-72

Wzrost: 180

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: -

Obwód talii: -

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ?

Aktywność w ciągu dnia: 6:00 wstaję
7-15 szkoła
po 16 trening
22:00-6:00 śpie


Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Pn - siłownia
Wt - Rower 1-2h tętno 70 % Hr max
Śr - Rolki lub marszobieg
Czw - Rower 1-2h tętno 70 % Hr max
Pt - siłownia
Sob - Rower 2h tętno 70 % Hr max
Nd - Rower 3h max. tętno 70 % Hr max


Odżywianie: nie jestem wypedny

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: -

Preferowane formy aktywności fizycznej: .

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Olimp Ala i Olimp BCAA 750 strong

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: jakiś spalacz może Olimp TSE?

Stosowane wcześniej diety: Dieta była

Zmieniony przez - djron w dniu 2007-09-26 15:40:48
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 15094 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 101685
rozpisz diete
nie wiem w jakiego wzoru chcesz korzystac
ale przyjmij raczej wyzszy prog aktywnosci
w klasycznym wzorze
waga x 24 x wspol. aktyw. (1.1- 1.5) dla Ciebie byloby to 1,4-1,5
TSE- mozesz smialo
nie bede juz dowawal, ze imo to Ty NIE MASZ zbednych kg
trening brzucha- cwicz go sobie na silowni po kilka serii sklonow 2-3 razy w tyg. i luz, jego wyglad i tak bedzie zalezal glownie od poziomu BF
ladnie brzuch sie wyrabia na martwych ciagach, siadach, wioslowaniach


Zmieniony przez - wylliam w dniu 2007-09-27 01:33:50

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 577 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5049
ja obliczałem kiedyś z innego wzoru i on był bardziej rozłożony i bylo cos takiego jak kalorie spalone podczas treningu, suma tych kalorii ze wszystkich treningów w tyg. i dzielone na 7 i to co nam wyjdzie dodane do zapotrzebowania.

więc myślałem ze i tu bym tak zrobił. Tylko problem jest w tym ze nie wiem ile tutaj spalam podczas treningów;/

Jest jakaś duża różnica w kcal miedzy wyliczaniem z tego dokładniejszego wzoru a tym klasycznym?


I jak rozlożyć to na BTW ?

Zmieniony przez - djron w dniu 2007-09-27 16:42:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 15094 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 101685
ja bym zaczal na Twoim miejscu od 2500 kcal, dorzucil spalacz i stopniowo ewentualnie zmniejszal
ww ograniczyl do 100-120 g powiedzmy, okolotreningowo tylko
bialko na poziomie 2,5 na jakis czas, rownomiernie w ciagu dnia
postaw na mieso, jaja, twarogi + ew. odzywka przed tr.
reszta z tluszczy
zadbaj o ich proporcje
w przypadku, keidy ma byc ich wiecej, niz w klasycznych dietach, niech wielonienasycone stanowia ok. 10% wszystkich kcal
nasycone i jednonienasycone moga byc po rowno mniej wiecej

reszta nalezy do Ciebie, rozpisz diete i wrzuc do sprawdzenia

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45246
Jest jakaś duża różnica w kcal miedzy wyliczaniem z tego dokładniejszego wzoru a tym klasycznym?

nie jesteś robotem dlatego prawidłowe może albo to albo tamto a zapewne ani jedno ani drugie nie jest prawidłowe. Wzrosy i wyliczenia mają ci w przybliżeniu określić zapotrzebowanie, ale konieczna jest kontrola kalori poprzez twoje obserwacje.

zdr.

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Poprawa sylwetki

Następny temat

Problem z masą

WPC zestaw