SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trenning pod trójbój.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 407

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 223 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 67141
Witam Panów trójboistów, nowicjusz jeżeli chodzi o ciężary chciałby się dowiedzieć jakim systemem trenujecie? Jestem endomorfikiem, jeżeli chodzi o ciężary to wszedłem stosunkowo nie dawno, chciałbym spróbować coś innego, sprawdzonego, aniżeli ułożony przez siebie plan. Z tym tylko, że uważam, że z racji ''suplementacji'' nie wykorzystam trenningu pokroju 5/3/1. Co uważacie?

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 139 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6458
Na początek 10x10, zaczynasz od 50 procent Maxa i dodajesz 2,5kg co trening, jak zrobisz faila to np 10x8 i wciąż dodajesz 2.5 co tydzień, jak zrobisz faila to 10x5, potem 10x3, 10x2 i 10x1 i potem sprawdzasz Maxa. 5/3/1 jest bardziej dla zaawansowanych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 223 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 67141
Źle napisałem, raczej nie wykorzystam ''suplementacji'' poprzez trennning 5/3/1, obecnie leci:
siad 145x5x5 ( na luzie)
martwy 140x5x5
wyciskanie 97x5x5

Rekordy:
siad 180kg ( robiony dawno)
Martwy 185kg
Wyciskanie 115kg



Zmieniony przez - Rylo w dniu 2018-06-07 19:54:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 139 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6458
ogolnie, to jak jeszcze leci to 10x10 bedzie dobrym rozwiazaniem. lepsza regenreacja itd, sprobuj, gwarantuje duze gainsy ; D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 860 Napisanych postów 4295 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 120162
10x10 to plan na hipertrofię, gdzie wy tam siłę chcecie upchać

Szczerze? Jakbym był gościem który cały czas jechał na planach kulturystycznych a naszłoby mnie nagle na plan bardziej siłowy to nie babrałbym się w jakieś Starting Strength ale zbudował fajne podstawy na planie typu 15-10-5.

Może być HST, może być HBW od Wodyna (stare plany starego trenera od nas z forum, Andrzej Roszkowski) - znajdziesz bez problemu gotowe rozpiski i sposoby progresji.

I nie kumam czemu uważasz że na 5/3/1 nie wykorzystasz potencjału suplementacji? Uważasz że Ci goście co ćwiczą Wendlerem to są sami naturale? ;)
1

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 223 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 67141
A co uważasz o planie 3x3 ( wyciskanie, siad i martwy na jednym trenningu trzy razy w tygodniu) + do tego z dwa dni, na lekkie akcesoria.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 860 Napisanych postów 4295 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 120162
A co mam sądzić? plan dla zaawansowanych gości i zawodników, jesteś zaawansowanym zawodnikiem na 4 tyg przed zawodami?;)

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3034 Napisanych postów 49994 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 654860
Jak na planach, które stosujesz cały czas progresujesz to nie ma sensu się szarpać z planami dla zaawansowanych.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening domowy + bieganie