SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Treningi cykliczne...

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1335

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3680 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 36374
Cwicze od ferii..bez przerw: Najpierw cwiczylem tak jak jest opisane tutaj -->> http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=60797&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening , po zniej treningiem ktory tez jest podany tam ( ulozony przez rav'a )...po jakims czasie przerzucilem sie na to co zaproponowal mi OBELX tutaj -->> http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=82255&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening .
Jezdze 3x w tygodniu ( w dni wolne od treningu ) na rowerq okolo 40 minut..zawsze wieczorem czyt. tak kolo 21 - 22..
Niedawno zaqpilem hmb i hitec protein 90, stosuje diete...zobaczylem teraz "akcje" "trenuj z nami cyklicznie" zastanawiam sie do ktorej czesci moznaby zaliczyc takiego delikwenta jak ja ;)..reszte macie w profilu.
Jezeli stwierdzicie ze ta 'akcja' nie jest dla mnie to dajcie znac :)
Z gory dziekki ;)

Pies, kiedy się go żywi, wykazuje więcej wdzięczności niż człowiek, któremu się pomaga.
------------------------
http://www.pajacyk.pl <-- kliknij nic nie szkodzi...a pomozesz :)

Siłownia PROGRES - Bytom.

www.pajacyk.pl

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3680 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 36374
1. Cwicze od ferji zimowych czyt. okolo 7 miesiecy to wychodzi :)
2:
-Moj pierwszy plan..
PN:
Klatka: ( lawa zwykla, glowa do dolu i glowa do gory [ siedzac ] wiadomo o co biega, rozpietki, rozpietki w siadzie na maszynie)
biceps: ( modlitewnik, ugianie rak z hantlami stojac, podnoszenie hantla z podparciem, maszyna [wyciag] no takie cos nie wiem jak sie nazywa :P )
triceps: ( pr. ramion na wyciagu stojac, wyc. fr. w siadzie,pr. ramion na wyciagu stojac )
przedramie: ( to chyba wiadomo ? )
WT:
nogi: ( przysiady, prostowanie nog w siadzie, wypychanie na suwnicy )
brzuch : wiadoma sprawa ( sklony, spietki ).
SR:
FREE.
Czw:
plecy: ( wioslowanie w lezeniu na lawce sztanga i hantle, sciaganie drazka wyciagu gornego w siadze [ uchwyt neutralny ] [ szeroki uchwyt, nachwyt ] )
PT:
barki: ( wyciskanie sztangi zza glowy, sprzed glowy, arnoldki, unoszenie sztangielek bokiem w gore, podciaganie sztangi wzdl. tulowia).
Weekend:
FREE
Ten plan byl mojej roboty ;p jak slicznie skrytykowano byl do d**** ;] byly to poczatki ;] 15 powt po kilka serii..

-Moj drugi plan (ukladany przez lorda rava)

Plan na 3 dni :
Poniedziałek :
1. Plecy :
Ściąganie drążka wyciągu górnego 3x 12-15
Wiosłowanie sztangielką jednorącz w opadzie 3x 12-15
Skłony ze sztangą na barkach (małe obciążenie) 2x12-15
2. Biceps :
Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją 2-3x 12-15
Uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku 2-3x 12-15
3. Przedramię :
1 ćwiczenie według uznania 3 serie

Środa :
1. Klatka
Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej 3x 12-15
Rozpiętki na ławce płaskiej lub butterfly 3x 12-15
ewentualnie jeśli masz siłę Wypychanie na atlasie w siadzie 2x 15-20
2. Triceps
Prostowanie przedramion na wyciągu 2-3x 12-15
Pompki na tricepsy 2-3x max
3. Brzuch
według uznania
Przy tym planie zwiekszylem luczbe serii do 8 nawet na wieksze grupy miesniowe i 12-15 powt...odpoczynki pomiedzy seriami max 60 sec..



-I trzeci plan polecony przez OBELX'a:

3 obiegi okolo 27-30 serii na treningu
co do tych przerw to sa tylko potrzebne do zmiany sprzetu i nalozenia obciazenia
ilosc powt. okolo 12-15 z zapasem 2-5 powt.
1.wznosy nog w zwiesie na drazku
2.przysiad sztanga na plecach
3.wyciskanie sztangi z klatki stojac
4.wznosy tulowia na lawce rzymskiej
5.sciaganie drazka szeroko do karku
6.wyciskanie sztangi lezac
7.uginanie ramion ze sztanga
8.wznosy boczne w opadzie tuowia
9.wyprosty ramion na wyciagu gornym
Tutaj akurat cwiczylem co 2-gi dzien zgodnie z zaleceniami max odpoczynek jakies 30-60 sec..

Do tego co tutaj Cwicze dokladam jeszcze rowerek w dni wolne od treningu (3) po 40 minut okolo 21-22...z basenu narazie musialem zrezygnowac :( ale wrooce do tego..

3. Przedewszystkim ostro tkanki trluszczowej chcialbym sie pozbyc ( najwiecej na brzuchu )...moze cos dorzezbc, sila bym tez nie pogardzil napewno.
4. Mozliwosci 4x tydzien najlepiej pn,wt,czw,pt..sprzet dostepny na silowni jest taki sobie, 3 lawki do klaty ( skos 45, skos dol, zwykla ), wyciag gorny, lawka rzymska, sownica, maszyna shmitha, zapas sztangielek, kilka sztang, modlitewnik, tzw. bramka, butter fly i maszyna do robienia plecow.
5. Diete mialem Montignaca - rewelacja ale niestety przestala na mnie dzialac ?:( organizm widocznie sie przyzwyczail ;] ale i tak zadowolony jestem :) 20 kg schudlem a to duzo.

Jak napisalem wyzej dysponuje teraz hmb'kiem i hitec protein 90%.

Mam nadzieje ze dalem sporo informacji ;) jak trzeba cos jeszcze to daj znac :D thx z gory no i oczywiscie sog :) za to ze jestes i pomagasz ludziom ;p



Pies, kiedy się go żywi, wykazuje więcej wdzięczności niż człowiek, któremu się pomaga.
------------------------
http://www.pajacyk.pl <-- kliknij nic nie szkodzi...a pomozesz :)



Zmieniony przez - zyz w dniu 2003-09-01 13:50:24

Siłownia PROGRES - Bytom.

www.pajacyk.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090
ZAPRASZAM DO GRUPY II lub III:

http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3680 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 36374
dziekki :D

Pies, kiedy się go żywi, wykazuje więcej wdzięczności niż człowiek, któremu się pomaga.
------------------------
http://www.pajacyk.pl <-- kliknij nic nie szkodzi...a pomozesz :)

Siłownia PROGRES - Bytom.

www.pajacyk.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na miesnie brzucha

Następny temat

Kark

nutloveb