SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Treningi bez uwzględnienia dolnej części ciała

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 249

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

21

Waga

106

Wzrost

176

Cel treningowy

Redukcja tkanki tłuszczowej

Staż treningowy na siłowni

Brak

Uprawiane inne sporty

Dawniej łucznictwo

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Siłownia

Dieta

(Nie wiem czy w tym miejscu) całkowicie bezlaktozowa(nietolerancja), nie była konsultowana z specjalistą

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zerwane więzadła ATFL, CFL oraz PTFL

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

Brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 50 dni Przeczytanych tematów 11
Witam, cześć.

Generalnie poszukuję doradztwa jakie ćwiczenia stosować na górne partie ciała bez obciążenia dolnych. Dodam, że na treningi do tego czasu chodziłem bardzo sporadycznie, dlatego uznaję siebie za całkowitego żółtodzioba.

Problemem jest jak napisałem w opisie: zerwane ATFL, CFL oraz PTFL (w skrócie prawa ściana boczna kostki)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5278 Napisanych postów 59365 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728766
Jeśli to ma być trening tylko na górę ciała to musisz nam jeszcze określić ile masz dni treningowych do dyspozycji, ale możesz z powodzeniem zrobić sobie jakieś push pull z pominięciem dołu ciała.

Przy czym nie zaniedbuj całkiem dołu ciała jak możesz jakąkolwiek aktywność na dół wykonywać to rób. Nie wiemy jak poważna jest kontuzja, ale rower jakieś lekkie przysiady nawet bez obciążenia, marsz cokolwiek aby całkiem nie odpuścić.

Do tego oczywiście dieta z ujemnym bilansem kalorycznym bo to podstawa.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15267 Napisanych postów 125505 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1425397
Ale masz zerwane czy rehabilitujesz je, jak tak to pewnie na dolne partie masz zestaw od rehabilitanta. góra część pozostaje w siadzie lub leżeniu, jakimś oaprciu, bo nawet stojąc, bujniesz ciałem, kolano ucieknie i kłopot gotowy.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4511 Napisanych postów 66711 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 696971
Wiele zależy od tego w jakim stanie jest Twój staw skokowy i na co zezwolił ortopeda/fizjoterapeuta. Nawet mimo np. braku treningu nóg (co wcale nie jest przesądzone, ponieważ angażować możesz je bez ruchu w stawie skokowym), to w innych ćwiczeniach również on pracuje. Mniej lub bardziej ale zawsze trochę. Niestety my nie wiemy na ile możesz sobie pozwolić w tej kwestii. Najlepiej jakbyś napisał coś więcej na ten temat. My nawet nie wiemy czy możesz chodzić bez użycia kul, więc ciężko jest doradzić jakie wykonywać ćwiczenia.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17405 Napisanych postów 13163 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 249434
Ciężko będzie wykonywać dobrze górę bez obciązania dołu bo jednak przy większości ćwiczeń w szczególności tych z większym obciażeniem nogi są używane bo z nich idzie solidne podparcie i bez znaczenia czy stoimy , siedzimy czy lezymy .Jeśli będziesz chciał np wyciskać bez użycia nóg ( nogi w powietrzu ) to nie masz leg drive i ryzykujesz inna kontuzją
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powinnam robić redukcję czy masę?

Shaker