SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Treningi a kontuzja barku

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 90

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 54 Wiek 18 lat Na forum 299 dni Przeczytanych tematów 300
Cześć, pare dni temu odniosłem kontuzji barku na treningu podczas wykonywania wiosłowania jednorącz hantlem, w ręce którą się opierałem przeskoczył mi bark (mam problemy z niestabilnym barkiem), przy obciążeniu barku ból sie troche nasila ale nie jest on jakiś duży, miałem podobną kontuzje pół roku temu podczas cwiczenia tricepsa na wyciagu i ból całkowicie minął po mniej wiecej 3 tyg. Czy trenowanie poniższym planem na RPE 6-7 będzie dobrym pomysłem? Chciałbym utrzymać obecną siłe i wrócić jak najszybciej po kontuzji do ciężkich treningów. Poniżej pla, nie ma w nim cwiczen na tyl/bok barku ze względu na ból przy wykonywaniu tych cwiczeń dowolnym ciezarem, co do mnie to mam 18 lat, staż treningowy 11 msc.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Z białkiem SZTOS łatwiej zdobędziesz prawdziwie SZTOS formę!

16 porcji w opakowaniu, w tym 19g białka w 1 porcji!

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 29611 Napisanych postów 20587 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 271632
Skoro masz kontuzje to odpusc i nie bądz nadgorliwy , podlecz i dopiero wróć do ćwiczeń
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 156 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8640
Darowałbym sobie także. Bark to paskudna kontuzja...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 7437 Napisanych postów 13465 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2226493
Tutaj zdrowy rozsądek podpowiada żeby się zgodzić z przedmowcami ale ja też sam wiem jaki jestem i pewnie szukalbym jakiegoś rozwiązania jak to Ty teraz szukasz. Tutaj wydaje mi się że wolne tempo też by było fajna opcją bo wykonywanie rpe6-7 to wg mnie i tak lipa.
A tutaj wprowadź sobie 4s ruchu negatywnego, zatrzymanie w napięciu 2s ruch pozytywny też 3-4s.
I zakresy powtórzeń też około 12-15 to myślę że tutaj obciążenie pójdzie ostro w dół.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17326 Napisanych postów 130663 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1453496
Akurat bark jest taki ze co byś nie robił on praktycznie zawsze będzie przy czymś brał udział np, chyba ze robisz nogi na maszynie. nawet podniesienie sztangi na biceps z ziemi już będzie wpływało na stawy.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Sztos