SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Treningi SW a przetrenowanie, dieta

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 793

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam,
mam kilka pytań, a na pozostałych forach nie potrafili mi udzielić profesjonalnej odpowiedzi, w Internecie szukałem przez kilka godzin i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, a chciałbym dowiedzieć się odnośnie mojego konkretnego przypadku.

Trenuję BOKS 3 razy tygodniowo od 2 miesięcy: pn-tech, śr-kondycyjny+siłowy, pt.-technika. Priorytet

Siłownia dynamiczna- chciałem zacząć, miałem dwa miesiące fbw, 2-3 razy w tygodniu, ale czułem przetrenowanie. I tutaj1. nasuwa mi się pytanie, czy lepiej do tygodnia dorzucić jeden, ew. dwa treningi boksu tj. 4,5 czy zacząć ćwiczyć na siłowni?

Bieganie- sob, niedziela ( interwał, dłuższy dystans)
Regeneracja i dieta, 6-7 godzin snu ( szkoła ), dieta ok. 3,3tys. kalorii ( trzymam stałą wagę )- 2. czy masówkę trzeba urozmaicać i zmieniać? tzn. jem dużo kurczaka i ryb,jajek i czy muszę co jakiś czas czymś to zastępować?

3. Czy potrzebna mi na tym etapie suplementacja?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12022 Napisanych postów 160362 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234145
1. nie rozumiem pytania, zadaj jakos zrozumiale? zastanawiasz sie czy dorzucic trening boksu czy trening silowy tak?
2. nie trzeba, jak masz diete zroznicowana pod katem dostarczanych bialek (jaja, ryby, kura) to wystarczy