SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening z uwaga na tece

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1682

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Czesc mam prosbe chcialbym abyscie skomentowali moj trening w ktorym glowna uwage klade na wyglad rak
pn barki triceps
sr klatka biceps
pt biceps triceps
chcialbym zebyscie powiedzieli mi czy takie zestawienie jest ok?

Blezu
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090
blezu NIC NIE SKUMAŁEM

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2893 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17953
SKANDAL !!!

Poczytaj troche:
-> Jak ulozyc wlasny program treningowy http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=107470

SFD user ®

Get Big Or Die Tryin'©

"Czekasz na swoją szansę, ale nikt ci jej nie da
Dopóki nic nie zrobisz i sam sobie będziesz schlebiał"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 317 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 10037
to tez ci sie przyda:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
oraz jestes inwalida ?? nie masz pleców i nog ??

-----------------------------

Pozdrawiam,
Michał

pozdrawiam,
Michał

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Wiem o tym tylko nie wiem gdzie je wcisnac nie chce cwiczyc wiecej niz 3 razy w tygodniu. W temacie zrobilem blad jak pewnie kazdy zauwazyl jak to moge zmienic?

Blezu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
A taki trening:
pn:
Barki:
-Wyciskanie sztamgi z zza plecoe na siedzaco 12 10 10 8
- unoszenie chankielek na stojaco na boki 9 9 9
-unoszenie chankieli 2 rekami z wyprostowanymi rekami
Pn Triceps
-Francuz 12 10 10 8
- nie wiem jak to nazwac ale podnosimy chankielke jedna reka z za plecow opierajac reke na drugiej 10 10 8
- wyciag 10 10 10 8
sroda
Klatka
wyciskanie lawka prosta 12 10 10 8
wypietki glowa w dol 9 9 9
wyciskanie sztamgi skos glowa w gore 12 10 10 8
wypietki glowa w gore 9 9 9
biceps
uginanie ramion w nadchwycie 12 10 10 8
uginanie ramion ze sztanga w podchwycie 12 10 10 8
uginanie ramion z chankielkami na lawce skosnej 12 10 10 8 ewentualnie modlitewnik
pt:
biceps triceps tw same cwiczenia
Pytanie gdzie moglbym tutaj wcisnac te plecy i czy ten trening jest w miare dobry?

Blezu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2893 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17953
NIE - trening jest zly, dlaczego nie zajrzales i nie przeczytales linka ktory Ci podalem

Odpowiedz na te pytania, a bedziemy w stanie ulozyc Ci odpowiedni trening:
1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów(z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.

P.S Tytul posta moze zmienic moderator jak go ladnie poprosisz

SFD user ®

Get Big Or Die Tryin'©

"Czekasz na swoją szansę, ale nikt ci jej nie da
Dopóki nic nie zrobisz i sam sobie będziesz schlebiał"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
ok terenuje od 3miesiecy od tametj pory urosly mi 3cm w lapce moliwosci sprzetowe takie jak w opisie mojego treningu czyli 2 lawki prosta skos modlitewnik wyciag trenuje w ten sposob ze z kazda seria zwiekszam ok 2 lub 3 kg mam 20 lat 178 34cm w bicepsie i 68kg wagi. zalezy mi na zdobyciu ladnej masy miesniowej glowna wage chce przylozyc do rak od stycznia zamierzam kupic kreatyne ale jeszcze nie wiem na jaka sie zdecydowac duzo tego. bede wdzieczny za pomoc

Blezu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2724 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 16092
Zajrzyj do treningu cyklicznego. Grupa pierwsza post masz podwieszony. Tam masz wszystko podane.

W piątek koniec świata. Nieszkodzi nie mam planów na weekend

moderator na insomni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090
BLEZU

KOLEDZY DALI CI DOBRE LINKI-= ZRÓB SOBIE PRZYSŁUGĘ I POCZYTAJ JE- POTEM PYTAJ

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
ok poczytalem wiec moze taki trening bedzie ok
pn klatka nogi
sr barki pklecy
pt biceeps i triceps
ilosc powtorzen 12 10 10 8 co serie sprobuje dodawac ok 2 3 kg na klatke 4rozne cwiczenia na barki tak samo na bicepsa 3 cwiczenia + siodemkowanie triceps 3rozne cwiczenia na plecy 3 rozne cwiczenia ilosc serii 3 lub 4 do kazdego z tych cwiczen????????? WYDA?


Blezu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090
SŁABO POŁĄCZYŁEŚ GRUPY- BIC I TRIC TO MAŁE DWIE W JEDNYM DNIU A KLATKAI NOGI TO WIELKIE DWIE W JEDNMY DNIU- TO LIPA.



ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomocy straszne spadki

Następny temat

sprawność ruchowa a siłownia

nutloveb