SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening z hantlami w domu.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3156

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięki za pomoc;), trzymaj soga.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Jeszcze jedno - a czy mogę dać inne ćwiczenie na mięśnie brzucha?
I czy nie lepiej zastąpić podchwyt na drążku nachwytem, skoro mam już uginanie ramion na biceps?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 251 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5240
Myślę,że tak.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
W takim razie zastosuje się i poczekam na efekty ;)
Dzięki jeszcze raz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Jestem po pierwszym treningu ACT. Nie wiem czemu myślałem, że będzie lekko, łatwo i przyjemnie. Lekki i przyjemny to był poprzedni trening w porównaniu z tym.

Po 30 minutach treningu lało się ze mnie jak z prosiaka.
W 2 obwodzie nie istniały już moje plecy(na drążku nawet z podskokiem nie umiałem się podciągnać)
biceps nie dawał rady już też w drugim.
Nie mówie o pompkach wąsko i barkach, których nawet nie umiałem dokończyć.

Jedynie brzuch i łydki poszły lekko. Na to przydałby się większy ciężar.

A ja chciałem robić pompki z plecakiem na plecach, będąc pewny jaki to mocny jestem.
A teraz to nawet kaszy nie umiem utrzymać na widelcu.

Podumowując, niesamowita sprawa! Dzięki wielkie za polecenie tego treningu :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
i sprawdziło się moje że lepiej zacząć od 2 obwodów...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do poprawki.

Następny temat

Jakie najskuteczniejsze ćwiczenie na barki (sie poszerzyć)

Shaker