SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening wytrzymałościowo-siłowy (plan do oceny)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 160

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 53
Witam.



Na początek zaprezentuje trochę siebie i swój staż oraz dotychczasowe osiągnięcia treningowe a następnie przejdę do rzeczy.



Wiek 28

Staż treningowy: 8 lat (w tym przerwa na rehabilitacje i powrót do pełnej sprawności po kontuzji łokcia)
Waga 110 kg
Płaska 130 kg x 1
Mc 160 kg x 1
Przysiad 140 kg x 1

Wyciskanie żołnierskie: 70 kg x 2

Podciąganie na drążku 5 powtórzeń (niestety :( )



Teraz do sedna sprawy. W swoim planie zamierzałem skupić się na wypracowaniu wytrzymałości i siły w następujących konkurencjach: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej ciężaru własnego ciała; podciąganie na drążku; pompki na poręczach, skok w dal z miejsca; brzuszki w ciągu 1 minuty. Opracowałem trzy dniowy plan treningowy polegający na stosowaniu wybranych ćwiczeń na zasadzie treningu obwodowego.



Dzień 1

wyciskanie na płasko - 5 x ciężar własnego ciała
podciaganie na drazku - 5 powtorzeń
wyskoki - 5 x 15
pompki na poręczach - 15 powtorzeń
brzuszki - 15 powtorzeń
całość na trening obwodowy 5 rund
Dzień 2
pompki - 15 powtorzeń
podciaganie na drazku - 5 powtorzeń
wyskoki - 5 x 15
pompki na poręczach - 15 powtorzeń
brzuszki - 15 powtorzeń
całość na trening obwodowy 5 rund
Dzień 3
wyciskanie na płasko - 5 x ciężar własnego ciała
podciaganie na drazku - 5 powtorzeń
wyskoki - 5 x 15
pompki na poręczach - 15 powtorzeń
brzuszki - 15 powtorzeń
całość na trening obwodowy 5 rund

dodatkowo w tygodniu: bieg 5 km - przygotowanie pod test Coopera

Odnosząc się do ilości obwodów i powtórzeń podana tutaj liczba jest ustalona na początek, w czasie ilość powtórzeń a potem liczba obwodów powinna się zwiększać. Obecne oszacowałem na podstawie mojej aktualnej formy.

Teraz następuje pytanie do Was. Czy taki trening będzie mieć przełożenie na zwiększenie powszechnych wyników na których mi zależy? Co ewentualnie można by zmienić i poprawić??

Pozdrawiam i liczę na merytoryczną dyskusję i podpowiedzi. :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2955 Napisanych postów 49564 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638574
Na początek mogłoby być, a powiedz mi co z pozostałymi partiami? Na razie odpuszczasz?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 852 Napisanych postów 4278 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 117782
Skąd taki rozrzut zainteresowań, wyciskanie wielokrotne obok skoku w dal? To na jakieś testy do mundurówki?

A ten skok w dal to bezpieczny przy Twojej wadze? I wybacz, ale nie rozumiem. Skok w dal z miejsca to konkurencja robiona aby zmaksymalizować wynik w jednym podejściu, jak Ty chcesz wymaksować daleki skok robiąc serię 15 skoków? Masz w ogóle opanowaną technikę tego baaardzo trudnego ćwiczenia?

Po mojemu źle to rozplanowałeś. Ledwo podciągasz się 5 razy a chcesz robić z tym 5 obwodów i jeszcze więcej?

Zobacz na dziennik gościa o nicku Wycwiel w dziale +35, on robi właśnie takie konkurencje, podpatrz jak on do tego podszedł

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sprawność i sila