SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening wytrzymałość

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 897

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2511
Witam.
Chciałbym, abyście ocenili ten trening. Wszystkie info o mnie i jakie treningi robiłem znajduja sie w moiom dzienniku treningowym. Do tej pory ćwiczyłem na mase mimo braku jakiejs diety nawet powoli szło.(wiem ze dieta jest najważniejsza ale nie mam na nia funduszy narazie). Od poczatku marca planowałem redukcje lecz zo oknem śniegi i nie ma jak biegać(mam siłownie domowa bez rowerka czy czegos podobnego do aerobów). Został mi ostatni tydzien FBW. W ten weekend byłem chory i nie robiłem treningu w sobote i nie wiem czy dam rade zrobic we wtorek, ale chce dokończyc ten FBW do końca lutego.
Jako, że redukcji jeszcze nie ud sie wykonac pomyślałem o treningu wytrzymałościowym(wytrzymałość siłowa rzecz jasna).
Opinie, poprawki i komentarze mile widziane.

Wytzrymałość, przerwy 60 miedzy seriami i 2 min pomiedzy ćwiczeniami.

Poniedzialek

Klata
- wyciskanie sztangi na lawce plaskiej 4 serie 12-16 powtorzen
- wyciskanie sztangielek na lawce skosnej 4 serie 12-16 powtorzen
- rozpietki na lawce poziomej 3 serie 12-16 powtorzen

Biceps
- naprzemienne uginanie ramion ze sztangielkami siedząc na ławce skosnej z supinacją 4 serie 12-16 powtorzen
- uginanie ramion ze sztangielkami na modlitewniku 3 serie 12-16 powtorzen

brzuch

Wtorek

Nogi
a) uda
- przysiady ze sztanga 4 serie 15-20 potorzen
- wyprosty nog na maszynie do miesni czworoglowych 4 serie 15-20powtorzen
- uginani nóg 4 serie 15-20 powtorzen
B) lydki
-wspięcia ze sztanga stojąc 4s 20-30powt

Czwartek

Barki
- wyciskanie sztangi sprzed glowy 4 serie 12-16 powtorzen
- unoszenie ramion ze sztangielkami na boki w gore 3 serie 12-16 powtorzen
- unoszenie ramoion ze sztangielkami na boki w gore w opadzie tulowia 3 serie 12-16 powtorzen


Triceps
- francuskie wyciskanie sztangielki siedzac 4 serie 12-16 powtorzen
- pompki w oparciu o lawke - lawka za plecami 3 serie 12-16 powtorzen

Piatek

Plecy
- podciaganie na drazku podchwytem na szerokosci barkow 4 serie MAX powtorzen
- wioslowanie sztangielka w oparciu o ławke 4s 12-16 powtórzeń
- sklony ze sztanga na karku 4 serie 20-25 powtorzen albo mc
- szrugsy ze sztanga 3 serie 12-16 powtorzen

brzuch

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 92

Wzrost: 187

Cel treningowy: wytrzymałość potem redukcja

Staż treningowy na słowni: 7

Uprawiane inne sporty: nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga, hantle, ławka ze skosem góra, prasa do nóg, modlitewnik, drązek

Dieta: tak jak pisałem wyzej

Przeciwskaznania medyczne: nie

Zażywane suplementy: nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2511
pomoże ktoś.........................

Zmieniony przez - krzyss8 w dniu 2010-02-22 12:48:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2511
Up...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 436
Eee... mi się wydaje że na wytrzymałość musisz robić więcej powtórzeń niż rzeźba czyli 30 - 60 ale długie przerwy ponad 5 min.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 672 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2511
Trander chyba jednak nie skorzystam z twoich uwag i poczekam na kogos doświadczonego.
Licze na wasza pomoc.

Zmieniony przez - krzyss8 w dniu 2010-02-23 12:14:30

Zmieniony przez - krzyss8 w dniu 2010-02-23 13:32:06
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening - prośba o kilka zmian i ogólną ocenę

Następny temat

Redukcja - trening do oceny - prosze o pomoc

nutloveb