SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening (wyskok+silownia i siatkowka)

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4011

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 668 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8804
Witam

pogrywam amatorsko w siatkowke i cwicze od kilku ladnych lat na silowni i ostatnio jestem niezadowolony ze swojego wyskoku i ogolnie sprawnosci (szybkosci-dynamiki, gibkosci, zwinnosci, wyskoku) i chcialby te cechy poprawic i w celu tego ulozylem sobie trening na wyskok w polaczeniu z treningiem na silowni i treningami w siatkowke
mam 177cm ok 89kg 28 lat, staram sie jesc dosc zdrowo uzupelniam diete witaminami, galomega, bialkiem i gainerem ale tylko ok 40g po silowni zapewne moja waga i dosc rozbudowane miesnie powoduja ze z dynamika skocznoscia itd nie jest tak jakbym chcial dlatego zmieniam trening na silowni i bede wykonywal wieksza ilosc powtorzen + trening na wyskok ze strony www.gregry.prv.pl
tak wyglada moja rozpiska:

poniedzialek:
-rozciaganie (przed siatka)
-siatka


wtorek:
-rozciaganie
-Nogi I
-rozciaganie

-rozciaganie
-plecy (sciaganie szerokiego drazka, podciaganie konca sztangi w opadzie tulowia, przenoszenie sztangielki zza glowy, przyciaganie drazka z przodu wasko, unoszenie tulowia z opadu)
-bicepsy (21, sztangielki mlotkowo, na wyciagu)
-Brzuch (A6W)
-rozciaganie


sroda:
-rozciaganie
-Brzuch (A6W) + plecy (unoszenie tulowia z opadu - 4 serie po 12-16 powt.)
-rozciaganie

-rozciaganie (przed siatka)
-siatka


czwartek:
-rozciaganie
-Nogi II
-rozciaganie

-rozciaganie
-klatka (sztangielki plaska, sztangielki skosna w gore, rozpietki+przenoszenie sztangielki zza glow)
-przedramiona (nachwyt, podchwyt)
-rozciaganie

Piatek:
-rozciaganie
-Brzuch (A6W) + plecy (unoszenie tulowia z opadu - 4 serie po 12-16 powt.)
-rozciaganie


sobota:
-rozciaganie
-Nogi I
-rozciaganie


niedziela:
-rozciaganie
-barki + kapturki (wyciskanie sztangielek, unoszenie sztangielek bokiem, wyciaganie linek wyciagu na tyl od dolu, podciaganie do brody, unoszenie kapturkow ze sztanga z tylu+sztangielkami z przodu)
-tricepsy (sciaganie linki w dol, wyciskanie francuskie sztangi lamanej, pompki w podporze tylem)
-Brzuch (A6W) + plecy (sciaganie szerokiego drazka, unoszenie tulowia z opadu oba cwiczenia w 3 seriach po 12-16 powt.)
-rozciaganie

(cwiczenia na silowni 3 serie po 12-16 powt.)

Dni treningow za bardzo zmieniac nie moge czekam na rady sugestie itd ;)

pozdrawiam i dziekuje

brak podpisu z powodow technicznych

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3044 Wiek 31 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32840
ZA DUŻO.

musisz miec czas na jakakolwiek regeneracje, a narzucasz takie tempo ze 2-3 tyg i zacznie łapac przetrenowanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 668 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8804
hmmm a co bys wywalil? siatki wywalic nie moge ten trening wyskoku jest 5 razy w tyg moze ktorys dzien z silowni wywalic? (zamiast 3 treningow na silce zrobic 2)

brak podpisu z powodow technicznych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3044 Wiek 31 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32840
musisz zdecydowac co jest priorytetem, a i rozpisz siłownia razem z seriami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 668 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8804
priorytet dla mnie w tym momencie to wyskok, dynamika, szybkosc, zwinnosc - te cechy bym chcial rozwinac (i zrzucic pare kg przy okazji) ale nie chce rezygnowac calkiem z silowni co do serii to wspominalem ze po 3 serie kazdego cwiczenia wykonuje zazwyczaj zaczynam od mniejszego ciezaru i wykonuje wiecej powtorzen pozniej troche zwiekszam obciazenie i robie mniej powtorzen

brak podpisu z powodow technicznych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1639 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12110
Musisz zrozumiec ze nie da sie budowac wszystkich cech naraz tylko po kolei a tak wogole to takich rzeczy sie nie robi w sezonie kiedy sie trenuje jakis sport bo wtedy ciezko jest cokolwiek zrobic :)

Zmieniony przez - Piorunos w dniu 2007-12-12 17:14:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3044 Wiek 31 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32840
na siłowni mozesz robic conajwyzej lekki trening podtrzymujacy - np ACT 1-2x w tyg.

Jak wlasnie Piorunos napisal nie da sie wszystkiego zrobic na raz. Gregry rewelacji nie zdziała, efektywniejszy w kwestii wyskoku jest trening siłowy, no ale do tego trzeba sie zabierac cyklicznie, a sezonie nie ma na to miejsca.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dlaczego

Następny temat

przerzutki Shimano ACERA RD-M340

whey deli