SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening w domu - pompki

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 507

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 50
Witam, czy robienie samych pompek do granic możliwości ( na uchwytach ) buduje mięśnie ( ektomorfik ) Czy może nie jest to takie dobre.


I co lepiej dla takiego typu sylwetki brać - białko czy gainer , czy gainer typu bulk. ( Wiem, że nic to nie da bez ćwiczeń i diety..)





Zmieniony przez - 000x w dniu 2020-02-03 17:14:52

Zmieniony przez - 000x w dniu 2020-02-03 17:15:17
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12086 Napisanych postów 121152 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1401288
Do upadku nie rób że lwdwo będzieszs mógł zrobić kolejną, rozplanuj to z głową, lepiej zrobic mniej a dodać jakieś obciażenie na plecy.

Co do odżywek, przy treningu pompek nic Ci nie pomoże, musisz pomyśleć o treningu całego ciała

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1660 Napisanych postów 29392 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 262466
Ćwiczenie z masą własną na max ilość to dla hipertrofii nie najlepszy pomysł. Cwicz całe ciało z dodatkowym obciążeniem lub wykonuj wersje ćwiczeń które będą stawiamy opór na kilka ruchów.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2873 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 35346
Pytanie ile kolega jest w stanie tych pompek zrobić. Jeśli np. 12 albo nawet 20 to uważam że pompowanie bez ciężaru do upadku ma sens i (przy zachowaniu innych warunków prawidłowego treningu / diety) jak najbardziej sprzyja rozbudowie mięśni. Podobnie pompki z dodatkowym obciążeniem - również robiłbym je w każdej serii własnie do upadku mięśniowego. Oprócz pompek na uchwytach (w różnym rozstawie) fajnie sprawdzają się pompki diamentowe, angażujące środek klatki. Ich zazwyczaj wykonamy mniej niż klasycznych.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PORĘCZ STACJONARNA Z DRĄŻKIEM PODCIĄGANIA

Whey vit