SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening w domu :)

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1362

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 166 dni Przeczytanych tematów 197
Hej zakładam sobie tutaj dziennik ponieważ papierowy pewnie zgubie po tygodniu, a i może trochę dla motywacji ;)

ogólnie krótko o sobie: jestem stara dupa - 23 lata, staż:0 (kiedyś miałem 2 podejścia do ćwiczeń - pierwszy raz 2 miesiące ćwiczyłem ale to baaardzo dawno, chyba jak miałem 17 lat a drugi epizod trwał tydzień z rok temu)

mam zamiar sobie ćwiczyć przerobionym trochę lafayem (nie chce mi sie w 100 procentach trzymać zasad). W sumie będzie to połowa lafay - połowa własny trening. takie 50-50

zmiany wprowadzę sobie w podciąganiu (podciąganie podchwytem, tak jak w lafayu na pierwszych poziomach)

Plan A (poniedziałek)

5 Serii podciągania wykonywanych do upadku mięśniowego. 90 sec. Przerwy pomiędzy seriami.

Plan B (środa)

Dzień piramidki. Rozpocznij od 1 powtórzenia, w następnej serii będą 2, w kolejnej 3. Kontynuuj dopóki nie spalisz serii (poprzednią serię wykonałeś robiąc 6 powtórzeń, ale w następnej udało ci się wykonać zaledwie 4 – spalona seria) Wykonaj o jedną serie więcej maksymalnym wysiłkiem. Przerwy między seriami wynoszą 10 sec na powtórzenie

Plan C (piątek)

W tym dniu wykonaj jak najwięcej serii treningowych. Odpoczywaj 60 sec. Pomiędzy seriami. Rób dopóki nie spalisz serii. Nie przekraczaj 9 serii. Jeśli dojdziesz do 9 staraj się zwiększyć serie o jedno powtórzenie w następnym tygodniu.

Oraz w przysiadach - zacznę od półprzysiadów, przez kilka pierwszych tygodni odstawię ćwiczenie F bo ostatnio mnie prawe kolano napierniczalo (juz z tydzień spokój)



Zmieniony przez - Kamyczek95 w dniu 2018-12-10 17:45:15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9707 Napisanych postów 114638 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1371025
5 Serii podciągania wykonywanych do upadku mięśniowego. 90 sec. Przerwy pomiędzy seriami.
jak staż zerowy to ile Ty wykonasz tych podciągnięć do upadku ?

Co robisz w srode i piatek ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 166 dni Przeczytanych tematów 197
no dzisiaj zaczalem cwiczyc i zrobilem 4/1/1/1/1 = 8 podciagniec

ogolnie poniedzialek/sroda/piatek - trening silowy i 2 dni wszystko jedno ktore na bieganie/rowerek

sroda
Plan B podciagania
lafay poziom IB cwiczenia B,A,D
półprzysiady
lafay poziom IB cwiczenia G,H,K2

piatek tak samo tylko podciagania C

ogolnie rozpiski z treningów bede wrzucal caly tydzień naraz a nie codziennie :)



Zmieniony przez - Kamyczek95 w dniu 2018-12-10 21:54:30

Zmieniony przez - Kamyczek95 w dniu 2018-12-10 21:55:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9707 Napisanych postów 114638 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1371025
to sam trening podciągania się raczej mija z celem, jak masz tylko 8 powtórzeń robić to nie jest trening. Nie wiem czy jest sens do tego się zabierać. Ile takie coś Ci zajmie 5 minut.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1124 Napisanych postów 28933 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 258254
nie zaczynaj od robienia na max z samego początku. Najprawdopodobniej dlatego mogłeś do tej pory szybko tracic zapał do ćwiczeń.
Te wycinki z podciągania z tego co widze są z treningu armstronga tyle ze on ma sens jeśli jest robiony ściśle wedle zaleceń autora a nie wycinkami.
Może gdybyś miał już większy staż i znał swój organizm,móglbyś dostosowywać czyjeś rozpiski pod siebie,ale na tym etapie za wcześnie na to.


Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2018-12-11 08:56:20
1

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 166 dni Przeczytanych tematów 197
@anubis nie zrozumielismy sie. Moze przedstawie ci jak wyglada trening bez skrotow typu B itp.

Podciaganie
Dipsy
Pompki
te ćwiczenie na triceps co ma się nogi na krześle, ręce na drugim krześle i się opuszcza w dół i podnosi
półprzysiady
brzuszki
podnoszenie zgiętych nóg do brzucha wisząc na drążku
K2 - nwm jak opisać, takie jakby uginanie rąk przy ścianie

@queblo
wlasnie tracilem zapal bo jechalem 100% sluchajac sie planu i bylo to poprostu troche dla mnie nudne + jakos nie lubilem robic podciagania "do polowy" ktory jest w lafayu. Tak z armstronga są te 3 sposoby na podciąganie. Wiem, ze to moze nie jest najlepsze, ze sam tak sobie rozpiski dostosowuje ale przynajmniej chce mi sie cwiczyc takim planem :P a lepsze chyba to niz nie robic nic lub zrezygnowac z "nudy" po tygodniu ?;)


Zmieniony przez - Kamyczek95 w dniu 2018-12-13 12:26:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1124 Napisanych postów 28933 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 258254
lepsze to niż nic,ale jeszcze lepsze było by nie mieszanie zbyt wielu metod od razu i nie robienie na maxa. Raz ze mieszając kilka metod ciężej o zauważalny progres,a dwa ze robienie na maxa, nie ważne czy jedną metodą czy wieloma, przyczynia się do szybszego znużenia

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 166 dni Przeczytanych tematów 197
a takie pytanko bo za jakiś czas zacznę chodzić na siłkę z kumplami i chciał bym tam robić raczej podciaganie/dipsy niz jakieś wyciskanie na ławce

czy trening:

Dipsy
Podciąganie
Przysiad ze sztangą
Brzuszki + przyciaganie nóg do brzucha w zwisie / w późniejszym czasie ab wheel zamiast tych ćwiczeń ale to daleka przyszłość

oczywiście z progresją nie tylko ilości powt. ale też ciężaru

był by dobry taki trening ? co by szło oprócz dipsów dodać na górną część ciała do takiego treningu ?


Zmieniony przez - Kamyczek95 w dniu 2018-12-13 20:42:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1124 Napisanych postów 28933 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 258254
a ilke masz tego obciążenia do sztangi?

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 166 dni Przeczytanych tematów 197
z 80kg. przeszedl by taki trening? bo widze ze wisnia tak robi
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening w domu a odżywki