SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening w ciężarówce

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1360

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 643
Witam,
Mam taki dosyć spory problem, nie wiedziałem też w jakim dokładnie dziale to umieścić, ale myślę że ten będzie odpowiedni.

Trenuję od 4 lat bez przerw, w miarę jest ze mnie dzik i nie chciałbym tych 4 lat zaprzepaścić, nie chciałbym stracić tych wszystkich godzin poświęconych na trening dlatego bardzo chciałbym kontynuować moją przygodę ze siłownią.

Niestety życie jest jakie jest, nieprzewidywalne, w styczniu więc rozpoczynam pracę jako kierowca ciężarówki (poniedziałek-piątek na wyjeździe).

Z ojcem bywałem w trasie więc wiem mniej więcej jak to wygląda i wiem że w miarę będę wstanie sobie ogarnąć miejsce i jakiś tam czas na ćwiczenia, dieta też nie będzie problemem.
Największym problemem mogą być niestety inni kierowcy, duża część z nich to niestety stereotypowe janusze którzy spotykają się na piwko na parkingu gdy mają pauze i śmieją się z innych, a sami uważają się za szlachciców.

Jest ktoś na tym forum kto miał przygodę z ćwiczeniami a jest kierowcą ciężarówki?
Mogę ćwiczyć w naczepie, ale nie chcę też się z tym jakoś mega ukrywać po nocach jak jakiś szczur, bez przesady, jednak też nie chcę być na każdym parkingu wytykany palcami i wyśmiewany od głupka.

Jeśli ktoś ma doświadczenie w tym temacie, to proszę o opisanie swoich przeżyć :)

Moje marzenia stają się rzeczywistością.
Daje ze siebie więcej niż mnie stać.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert