SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening szybkościowy

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 9897

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9
Witam,

jestem nowy na tym forum, ale chciałbym Was prosić o pomoc (szczególnie kejt lub anfernego - widziałem, że rozpisywaliście treningi innym). Trenuję piłkę nożną od 10 roku życia. Obecnie mam 15 lat, w styczniu kończę 16. Mam 176cm wzrostu, a ważę 69kg. Chciałbym poprawić swoją szybkość. Jest ona dość niezbędna, bo takie są realia/wymogi piłki nożnej. W 6 klasie podstawówki na 60m. miałem 8,6 . Potem w gimnazjum miałem taki okres wzrostu (w 1 klasie gimnazjum urosłem ponad 15cm), natomiast później przytyłem (w 2 klasie gimnazjum; okres luty-marzec - 8kg) i od tego momentu zaczęły się problemy (tak myślę). Zrobiłem się wolniejszy, na 100m. miałem czas 13,3 (na początku 2 klasy gimnazjum).

Gram na boku obrony, więc trener wymaga ode mnie włączania się w akcje. Czyli przebiegam zawsze te 50-80m moim sprintem. Zawodnicy najczęściej wyprzedzają mnie o ten 1,5-2m. Chciałbym to poprawić, bo wiem, że jestem w stanie być szybszy (uwarunkowane genetycznie - ojciec i brat szybko biegają). Jestem dość wytrzymały.

Słyszałem, że interwały pomagają. Wbieganie na górkę sprintem (tak przynajmniej 50m). Od jakiegoś czasu robię brzuszki i grzbiety. Robię także wspięcia. Bardzo bym prosił o rozpisanie mi treningu dotyczącego interwałów + innych ćwiczeń mogących pomóc w rozwinięciu swojej szybkości. Z góry dziękuje :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący