SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening stacyjny

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1694

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1769
Witam.
Które z ćwiczeń mozna włączyć do treningu fukcjonalnego brak pilki skrzyn mam tylko gilzy i siłownie schemat treningu
2 stacje siłowe, 2 stacje skocznościowe, 2 stacje technika, 2 stacje koordynacja ruchowa

1.wyciskanie sztangi leżąc lub pompki
2.wyciskanie francuskie (zza głowy)
3.wyskoki z piłką lekarską trzymaną za głową
4.ciosy proste w miejscu z ciężarkami (gilzami)
5.skłony tułowia (mięsnie brzucha)
6.skręty tułowia w rozkroku z odważnikiem trzymanym przed klatka piersiową symulujące ciosy sierpowe (może być piłka lekarska zamiast odważnika)
7.wyciskanie zza głowy sztangi, bądź sztangielek
8.przeskoki obunóż nad piłką lekarską, lub nad ławeczką gimnastyczną
9.ciosy z dołu w miejscu z ciężarkami (gilzami)
10.pompki na poręczach
11.zwis na drążku i podciąganie nóg do klatki piersiowej (mięśnie brzucha)
12.ciosy proste z piłką lekarska uderzaną o ścianę
13.pajacyki z wyrzutem z przed klatki piersiowej sztangi, lub odważnika
14.ciosy proste z ciężarkami (gilzami) doskok lewy pracy, odskok lewy prawy
15.scyzoryki (mięśnie brzucha)
16.krążenia tułowia z odważnikiem lub piłką lekarską
17.bieg bokserski wysokie unoszenie kolan
18. przewroty w przód na materacu
19. przewroty w przód na materacu, po przewrocie 3 ciosy proste, lewy - prawy - lewy
20. ćwiczenia na drabince koordynacyjnej
21. skakanie na skakance
22. odbijanie piłeczki tenisowej o podłoże, chodząc w pozycji bokserskiej
23. skręty tułowia z kijem na plecach
24. bieg na 10 metrowej trasie, jak największa ilość powtórzeń
25. przewrót w przód z naskoku, obrót i przewrót w tył przez stanie na rękach
26. ćwiczenie z handelkami, 1-2 kg w podskokach na przemian skurcze i rzuty ramion w przód, w boks, w górę
27. bardzo częste rzuty o ścianę piłeczką tenisową z odległości 2-3 m na wysokość głowy -chwyt prawą i lewą ręką
28. przeskoki tygrysie ponad przeszkodą na wysokości 80-120 cm
29. bardzo częste rzuty oburącz piłką lekarską o materac w dół
30. wyrzut piłki lekarskiej w górę, siad i powstać zanim piłka opadnie, jak największa ilość powtórzeń
31. bieg z wymijaniem chorągiewek po kopercie, jak największa ilość powtórzeń
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1769
xPoMpAx
Witam.
Które z ćwiczeń mozna włączyć do treningu stacyjnego brak pilki skrzyn mam tylko gilzy i siłownie schemat treningu
2 stacje siłowe, 2 stacje skocznościowe, 2 stacje technika, 2 stacje koordynacja ruchowa

1.wyciskanie sztangi leżąc lub pompki
2.wyciskanie francuskie (zza głowy)
3.wyskoki z piłką lekarską trzymaną za głową
4.ciosy proste w miejscu z ciężarkami (gilzami)
5.skłony tułowia (mięsnie brzucha)
6.skręty tułowia w rozkroku z odważnikiem trzymanym przed klatka piersiową symulujące ciosy sierpowe (może być piłka lekarska zamiast odważnika)
7.wyciskanie zza głowy sztangi, bądź sztangielek
8.przeskoki obunóż nad piłką lekarską, lub nad ławeczką gimnastyczną
9.ciosy z dołu w miejscu z ciężarkami (gilzami)
10.pompki na poręczach
11.zwis na drążku i podciąganie nóg do klatki piersiowej (mięśnie brzucha)
12.ciosy proste z piłką lekarska uderzaną o ścianę
13.pajacyki z wyrzutem z przed klatki piersiowej sztangi, lub odważnika
14.ciosy proste z ciężarkami (gilzami) doskok lewy pracy, odskok lewy prawy
15.scyzoryki (mięśnie brzucha)
16.krążenia tułowia z odważnikiem lub piłką lekarską
17.bieg bokserski wysokie unoszenie kolan
18. przewroty w przód na materacu
19. przewroty w przód na materacu, po przewrocie 3 ciosy proste, lewy - prawy - lewy
20. ćwiczenia na drabince koordynacyjnej
21. skakanie na skakance
22. odbijanie piłeczki tenisowej o podłoże, chodząc w pozycji bokserskiej
23. skręty tułowia z kijem na plecach
24. bieg na 10 metrowej trasie, jak największa ilość powtórzeń
25. przewrót w przód z naskoku, obrót i przewrót w tył przez stanie na rękach
26. ćwiczenie z handelkami, 1-2 kg w podskokach na przemian skurcze i rzuty ramion w przód, w boks, w górę
27. bardzo częste rzuty o ścianę piłeczką tenisową z odległości 2-3 m na wysokość głowy -chwyt prawą i lewą ręką
28. przeskoki tygrysie ponad przeszkodą na wysokości 80-120 cm
29. bardzo częste rzuty oburącz piłką lekarską o materac w dół
30. wyrzut piłki lekarskiej w górę, siad i powstać zanim piłka opadnie, jak największa ilość powtórzeń
31. bieg z wymijaniem chorągiewek po kopercie, jak największa ilość powtórzeń
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16505 Napisanych postów 128176 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440467
Ale co masz zamair te 31 ćwiczen robić na jednym treningu ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1769
Dobrać po 2 czwiczenia na 2 stacje siłowe, 2 stacje skocznościowe, 2 stacje technika, 2 stacje koordynacja ruchowa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1769
Po dwa czwiczenia na stacje 30sek czwiczenia i 30 przerwy 8 czwiczeń na raz i kolejna stacja tak 4 razy

2 stacje siłowe, 2 stacje skocznościowe, 2 stacje technika, 2 stacje koordynacja ruchowa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16505 Napisanych postów 128176 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440467
jakbyś miał drążek to bym dał podciąagnie i pompki na poręczach.


Skocznosciowe siady dynamiczne z wyskokiem, i mogą być przeskoki

2 stacje techniki mam nadzieje że o jakieś zadawanie ciosów chodzi na tym się nie znam daj co chcesz

korydnacja ruchowa skakanka i bieg po kopercie

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1769
Co zamiast koperty nie mam gdzie biegać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1769
Siady robie w fbw
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16505 Napisanych postów 128176 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440467
No to po co wklejasz cwiczenia których nie jesteś w stanie wykonać, trzeba było podać listę tych co jesteś w stanie zrobić.
przewrót w przód z naskoku, obrót i przewrót w tył przez stanie na rękach

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 227 Napisanych postów 659 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 74921
Za dużo chcesz cech połączyć w jednym treningu bez sensu. Skup się oddzielnie, an szybkości, oddzielnie na sile, oddzielnie na wytrzymałości.


Zmieniony przez - elduce w dniu 2017-12-15 23:00:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Sporo fajnych ćwiczeń na kilka treningów. Zrezygnowałbym z ćwiczeń z ławeczką i tych najlżejszych jak piłka tenisowa. Elduce dobrze pisze, więc warto zrobić jeden trening siłowo-dynamiczny, a jedno ćwiczenie typu drabinka koordynacyjna potraktować jako odpoczynek-rozluźnienie, między cięższymi ćwiczeniami. O technice lepiej zapomnieć, lepiej wzmocnić mięśnie biorące udział w ciosach. Brzuchy, skakanki, przeskoki to dobre na rozgrzewkę, zakończenie treningu, albo kolejny lekki trening. W tym kolejnym treningu może się znaleźć technika.

Mi osobiście pasują takie zestawy ćwiczeń:

Siłowe
7. wyciskanie zza głowy sztangi, bądź sztangielek (tu bym zrobił podrzut sztangi, żeby zaangażować nogi i grzbiet)
10. pompki na poręczach

Skocznościowe (dynamika, czy same nogi?)
3. wyskoki z piłką lekarską trzymaną za głową (może być też ze sztangą - przysiady z wyskokiem)
12. ciosy proste z piłką lekarska uderzaną o ścianę

Technika
9.ciosy z dołu w miejscu z ciężarkami (z lekkim przysiadem)
4.ciosy proste w miejscu z ciężarkami (ja robię bieg bokserski ze sztangielkami, żeby nie stać w miejscu)

Koordynacja ruchowa
19. przewroty w przód na materacu, po przewrocie 3 ciosy proste, lewy - prawy - lewy
20. ćwiczenia na drabince koordynacyjnej (to można wpleść między cięższe ćwiczenia)

To przykładowy zestaw. Te ćwiczenia 9 i 4 bym rozdzielił, żeby nie robić jednego po drugim. Jak czujesz, że jedno ćwiczenie po drugim nie wchodzi, bo mięśnie tej partii są pospinane, albo ćwiczenia są za intensywne to zmieniaj kolejność, a w skrajnych przypadkach zamień ćwiczenie na inne. Co jakiś czas wymieniamy stopniowo ćwiczenia.


Zmieniony przez - Ernesto_Mendoza w dniu 2017-12-18 15:48:29
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przygotowanie do walki.

nutloveb