SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening siłowy dla kick boxera

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1101

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 718
Witam. Od 7 miesięcy trenuje kickboxing 3 razy w tyg(pn,śr,pt) a w pozostałe dni(wt,czw,sob) chodzę na siłkę.Ćwiczę splitem(wt-klata bic śr-plecy tric pt-barki nogi, dodatkowo aeroby przed i po 15min) i odnoszę wrażenie że ostatnio straciłem trochę na dynamice, poza tym moim celem jest nabrać kondycji oraz rzeźby. Jestem osobą która łatwo nabiera kilogramów ale trudniej je zrzucić dlatego chciał bym trochę stracić co nie co na brzuchu.Dlatego zwracam się z prośbą jak trenować na siłce pod sztuki walki, zależy mi na szybkości, dynamice i kondycji bo jest słaba przy sparingach.Jednocześnie chciał bym dobrze wyglądać, przydało by się zgubić parę kilo ale bez utraty mięśni.Może proponujecie jakąś diete???
Mój staż na siłce to 8 lat(w tym jakieś 2 lata przerwy) ale nigdy nie ćwiczyłem pod sztuki walki i tu jestem zielony. Wiek 26 lat. 172cm wzrostu, 80 kg.
Prosze o porady co do treningu i diety, będę wdzięczny za każdą podpowiedz.

Kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 485 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26792
Dieta - dział odżywianie
Trening siłowy - takich tematow jest kilka(naście) na tydzien, poszukaj sobie + łap lekture, co prawda nie jest prawdziwa miejscami, to dla kogos zielonego sie przyda: http://www.sfd.pl/[ART]_Siłownia_i_siła_fizyczna_w_sportach_walki-t407439.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9570
Split nie nadaje się pod sw. Jest wiele lepszych treningów, od FBW z dynamiką, przez stacyjki ukierunkowane typowo pod Twoją sw, na crossficie kończąc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 718
Dziękuję panowie, lektórke już czytałem:)
Mezezgan a możesz mi wysłać jakiś przykład takich stacyjek?

Kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1359 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21882
8 lat ćwiczyłeś na siłowni i na diecie nigdy nie byłeś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9570




Masz tu przykład stacji. Oczywiście to tylko mała część możliwości, bo wachlarz ćwiczeń jest naprawdę bardzo szeroki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Lady M Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 19441 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94708
polecam też przejrzenie działu crossfit

"No matter your goal, achieving it always starts with belief
- do not underestimate the strength within."

http://www.sfd.pl/Lady_M/_The_only_limit,_is_the_one_you_set_yourself_-t958189.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 718
Mr nowy- oczywiście ze miałem diety, chodziło mi o to czy może w tym jest problem.
Dziś jak znajdę trochę czasu wrzucę przykładowy trening fbw do oceny, o crossfit też poczytam.
A 15 min przed i po treningu aerobow wystarczy czy dorzucić coś innego?

Kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 718
Wrzucam FBW do oceny:
A
Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s
Plecy:Podciąganie się na drążku szeroko 3s
Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s
Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s
Triceps:Pompki odwrotne 2s
Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s

B
Nogi:Przysiad wykroczny 3s
Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s
Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s
Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s
Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s
Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s

C
Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s
Plecy:Martwy Ciąg 3s
Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s
Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s
Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s


do tego przed i po aeroby po 15min a w czasie rozgrzewki brzuch
Rozumie że mam to robić dynamicznie i szybko pod moją profesje???


Zmieniony przez - fako7986 w dniu 2013-01-31 20:52:23

Kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9570
Źle. Pierdoły typu rozpiętki wywal. Brakuje natomiast ćwiczeń dynamicznych, zarzutów, podrzutów, rwań itp.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trzymanie podczas dosiadu

Następny temat

Osiągnięcia/czas

FAME