SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening siłowy - hantle w domu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 175

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 50
Witajcie
Ostatnio straciłem na wadze dzięki treningom (gumy, rowerek stacjonarny, spacery).
Kondycja już trochę lepsza ale jeszcze dużo brakuje
Porosze o porady, jak rozpocząć trening siłowy z wykorzystaniem hantli
to na ilość powtórzeń powinno być? czy czasowo np 10minut?
nie chodzi mi o napakowanie ale o zwiększenie wydolności mięśniowej w rękach i siły rąk
kupiłem hantle 2x15kg z regulacją tzn obciążenie mogę mieć na 1 hantelce 4kg/9kg/14kg
przy moim zerowymi przygodami z takimi rzeczami jestem kompletnie zielony, założyłem sobie na początek obciążenie 14kg+gryf 1kg i taki zestaw 15kg dam radę podnieść 2 razy przy czym 2 powtórzenie wymaga już zbyt dużo wysiłku tak że automatycznie wyginam plecy itp żeby unieść
więc przełożyłem na 2x2kg czyli z gryfem 5kg, w tym układzie jestem w stanie zrobić 15-20 powtórzeń jedną ręką, potem mam ręce takie słabe że przez 10min np nie czuję jak podnoszę telefon czy szklankę z wodą...
więc pytanie moje, na początek dla osoby która nigdy nie używała hantli, jak powinien wyglądać taki trening? na ilość powtórzeń (podniesień) czy czas np 10minut?


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33059 Napisanych postów 23160 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 278039