SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening siłowy 3 razy w tygodniu

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2772

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 253
Witam,

Potrzebuje pomocy w ułożeniu planu, na siłownie chodzę już ok 6 miesięcy ale cały czas mam problem z rozpisaniem planu :( Moim celem jest redukcja, przeszłam juz na split ale nie bardzo wiem jak łączyć partie, czy jest to bardzo istotne co z czym połączymy? Ćwiczę głównie na maszynach i wolnych ciężarach ponieważ te ćwiczenia lubię najbardziej :) Skupiam się głównie na nogach, klatce i ramionach nie bardzo wiem jak w to wplątać jeszcze najszerszy i plecy.
Z góry dziękuje za odpowiedz :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5644 Napisanych postów 34792 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669725
Ćwiczyć trzeba całe ciało. Poza tym przy redukcji nie tylko trening ma znaczenie. Wypełnij ankietę naszego działu - jest w tematach podwieszonych w naszym dziale - to będzie łatwiej pomóc całościowo.
2

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 253
Płeć : kobieta
Wiek : 36
Waga : 80
Wzrost : 166
O CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? chce schudnąć i wymodelować ciało

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: Nie
PRZEBYTE KONTUZJE: Nie
WADY POSTAWY:
ALERGIE:
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: Nie
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? NIe
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? Nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: Odżyw
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY Paleo i Keto
****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? chudne

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - 3 razy w tygodniu
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3730 Napisanych postów 17149 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 279557
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 253
Jestem na diecie Keto, wiec węglowodany ograniczone do 30 gram dziennie a poza tym tluszcze i białko. A co do ćwiczeń poniedziałek nogi i biceps, środy triceps i klatka, piatek nogi i rece ogólnie. I własnie tu mam problem nie potrafie sobie za bardzo rozpisać tych ćwiczeń aby wszystko miało sens :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3730 Napisanych postów 17149 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 279557
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5644 Napisanych postów 34792 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669725
Bez sensu ten trening moim zdaniem - same ręce 2 razy w tygodniu w treningu dzielonym wychodzą?? Kobiecie to nie potrzebne. Lepiej być porobiła jakieś FBW lub push/pull czy push/pull/legs.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening w domu dla początkującej

nutloveb