SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening siłowy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4523

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 293
Dzień 1

Mięśnie Klatki Piersiowej

* Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4x6-4-3-2 p.
* Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej 3x6-4-2 p.
* Rozpiętki na Butterfly 3x7-5-3 p.

Mięśnie Dwugłowie Ramion

* Zginanie przedramion ze sztangą łamaną wąsko na modlitewniku 3x7-5-3 p.
* Zginanie przedramion ze sztangą łamaną szeroko 4x7-5-3-2 p.

----------------------------------------------------------------------------------------

Dzień 2

Mięśnie Nóg

* Wspięcia na palce stojąc 4x20 p.
* Przysiady ze sztangą na barkach z tyłu 4x7-5-3-2 p.
* Wyprosty podudzi na maszynie 4x7-5-3-2 p.

Mięśnie Brzucha

* Wznosy nóg na ławce skośnej 4x20
* Spięcia Mięśni Brzucha na ławce płaskiej 4x20
* Przyciąganie linek wyciągu górnego w bramie klęcząc 4x20

----------------------------------------------------------------------------------------

Dzień 3

Mięśnie Grzbietu

* Przyciąganie linek wyciągu dolnego nadchwytem do brzucha 3x7-5-3 p.
* Martwy ciąg 4x-7-5-3-2 p.
* Przyciąganie uchwytu wyciągu górnego chwyt młotkowy wąski 3x6-4-2 p.

Mięśnie Brzucha

* Wznosy nóg na poręczach 4x20
* Wznosy tułowia na ławce skośnej z odchyloną głową do tyłu na krótko 4x15
* Wznosy nóg na ławce płaskiej na krótko 4x15

----------------------------------------------------------------------------------------

Dzień 4

Mięśnie Obręczy Barkowej

* Wyciskanie sztangi z przed brody 4x7-5-3-2 p.
* Wyciskanie sztangi zza karku 3x7-5-3 p.
* Przyciąganie sztangi do brody na wąsko 3x6-4-2 p.

Mięśnie Trójgłowe Ramion

* Prostowanie przedramion ze sztangą łamaną do nasady nosa 4x7-5-3-2 p.
* Prostowanie przedramion na wyciągu podchwytem 3x6-4-2 p.

*Po ilości powtórzeń występuje "p", czyli progresja
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 293
Plan pisany na szybko, po dokładnym przejrzeniu jeszcze raz chcę zamiast treningu na brzuch chciałbym robić a6w, a w miejsce brzucha na treningu siłowym chciałem dorzucić w dzień 2 przedramiona, a w dzień 3 kaptury. Co o tym sądzicie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2956 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 80905
Masakra. Chcialbym zobaczyc, jak robisz prostowanie na maszynie albo podciaganie do brody w zakresie dwoch powtorzen (a wiec z ciezarem wlasciwym dla dwoch powtorzen).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 631 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17668
wklej ankiete jak mamy Ci pomóc,
poczytaj o sprawdzonych treningach na siłe (np. bill star 5x5) a nie jakieś dziwne cuda - no i a6w? no prośba... to "coś" gwarantuje Ci nie pomoże uzyskać "6paka" na brzuchu....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 94 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
plany na siłę to przede wszystkim ćwiczenia wielostawowe, reszta to uzupełnienie, a i tak bez izolowania

ponadto 2-3 w tygodniu trzeba trenować poszczególne grupy- mała ilość powt. oznacza dość sporą ilość serii
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 837
Nie lepiej Ci wiosłowanie wrzucić zamiast wyciągu?

Nie moc lecz technika, zrobi z Ciebie byka!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3730 Napisanych postów 44903 Wiek 185 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
Przeczytaj i weź sobie głęboko do serca rady zawarte w tym art.:

http://www.sfd.pl/CHCESZ_robić_siłę_!_Czytaj._WSZYSTKO_O_treningu_siłowym.-t683195.html 
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 82 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 896
Stary, ten trening to sobie odpuść. Napisz ile ważysz, ile wyciskasz, max martwy i max przysiad. Napisz czy zależy Ci na klatce tylko, czy na wszystkich trzech bojach.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening masowy, gęstość i objętość mięśni

Następny temat

Trening na rzeźbę brzucha

Fruzelina