SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening siłowy, wytrzymałościowy i szybkościowy

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 1361

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42
Za jakiś czas będę miał do wykonania test sprawdzający silę, szybkość i wytrzymałość.(podciąganie się, bieg na 1-1,5km, sprint 50-100m)

Mógłby mi ktoś doradzić/podać wskazówki, w jaki sposób mam wykonywać najbardziej optymalne ćwiczenia.

Na dzień dzisiejszy robię tak:

Rano ok 30-60min biegi przełajowe(ponieważ mam dużą masę w nogach, robię to o tej porze dnia)
Wieczorem, pompki na przemian z przysiadami i ćwiczenia hantlami 5kg przedramiona(siadam w rozkroku, opieram łokcie o kolana i na przemian poodnoszę ok 15-20), barki/plecy tzw motylek(chyba?)(staję w rozkroku, wypinam klatkę do przodu, tyłek w przeciwnym kierunku, i kolistymi ruchami unoszę hantle 15-20)

Czego jeszcze w tych ćwiczeniach brakuje aby jak najbardziej zoptymalizować trening, bym był w stanie osiągnąć dobre wyniki w tym teście. Co robię źle.

Z góry dziękuję
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1172 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5724
z pewnością brakuje podciągania na drążku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3101
Jeśli masz test na podciąganie sie to powinieneś podciągać sie, najlepiej jak byś sobie wmontował drążek w domu:)

Jeżeli jeszcze oddychasz, to znaczy ze nadal możesz walczyć. NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
podciagaj sie na drazku i zmieniaj predkosc w trakcie biegu od truchtu do sprintu, wytrzymalosc biegowa budujesz dla danego tempa biegu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42
Dzięki wszystkim za rady.
http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących_-_foty_str._12-t359947.html

Na razie wybrałem to(trudniejszą wersję, dodałem do każdego ćwiczenia z wyjątkiem pompek bo to na razie najciężej dla mnie, po kilkanaście powtórzeń). Ponieważ w domu nie mam drążka zamiast 1 ćwiczenia na brzuch robię 20-25 brzuszków z Weidera, a podciąganie robię pod blokiem na drabinkach, już po treningu, ale przed streechingiem + co dziennie rano biegi(na razie trucht, ponieważ paliłem ok 4lata, ale przez ostatnie miesiące ograniczyłem z 10do 2-3fajek i rzuciłem jakieś 2 msc temu). Ćwiczenia wykonuje co dziennie(chyba nie spalam w ten sposób mięśni, ale nie jestem pewien).

Co do diety, to raczej nie zmieniam jej, ponieważ od dawna unikałem syfiastego żarcia. Napoje: czarna herbata z cytryną, lub zielona(bez oczywiście, woda mineralna niegazowana, oraz 1litr mleka na dzień lub dwa z musli.

W moim jadłospisie goszczą rożnego rodzaju surówki, sałatki, mięso(smażone niestety lub duszone), ryby przynajmniej 2-3 razy w tygodniu.
Kanapki z mięsem(unikam wędlin z bardzo dużą zawartością solanki), czymś zielonym(sałata/ogórek...), zamiast masła flora(żółta, czasem się zdarzy biała, ale ta droga jest .
Poza tym, białe sery, jajka.

Jedynym mankamentem jest to, ze czasem lubię coś słodkiego(stąd pewnie ta masa w nogach , ale staram się unikać.

Sory, że umieściłem dietę w tym dziale, ale nie chciałem zakładać nowego tematu.

Czy z takim programem w pół roku zdołam poprawić swoją sprawność?

Z góry dzięki za pomoc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42
Ok poradziłem sobie z problemem, przepraszam za double post, proszę o usunięcie tego posta.

Zmieniony przez - Thiasos w dniu 2009-01-14 20:45:11

zamiast tego

miało być :)

Zmieniony przez - Thiasos w dniu 2009-01-14 20:45:54
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc z treningiem.

Następny temat

pierwszy split do oceny

Wheya