SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening rano a śniadanie i kolacja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 941

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 158
Witam

Od lutego zaczynam przygodę z siłownią. Niestety od poniedziałku do piątku pracuję i nie ma mnie w domu w godzinach 11:00 - 20:00. Zdecydowałem się chodzić na siłownię 3 razy w tygodniu - rano.

Cel - masa (nie koniecznie beztłuszczowa bo ważę 72kg przy wzroście 188 i myślę, że dopiero po przekroczeniu 85 kg zacznę obcinać węgle i zwracać uwagę na tkankę)

A teraz pytania:

1. O której godzinie muszę wstać, żeby zdążyć zjeść śniadanie, jechać na siłkę (ok 15 min.), wykonać trening i wyjechać do pracy o 11:00?

2. Jaki posiłek powinienem zjeść przed snem, żeby miało to jak najlepszy wpływ na efektywność porannego treningu?

3. Co zjeść/wypić OD RAZU PO treningu (ludzie zalecają odżywki białkowe i carbo ale ja na początku nie chcę się w to bawić) Posiłkiem potreningowym będzie standardowa porcja pełnowartościowego posiłku którą będę miał w torbie i zjem ją ok 2h po treningu - już w pracy.


Pytanie ostatnie odbiega trochę od tematu:

4. Jako że jestem bardzo szczupły potrzebuję ogromnej ilości kalorii żeby przytyć. Często mam problem z zjedzeniem kilku posiłków dziennie. Czy wypijając codziennie 2 szejki z płatków owsianych i mleka + serek wiejski i oliwa nie popełnię błędu? Taki posiłek jest łatwiejszy do zjedzenia (wypicia) bo zamykam oczy, przechylam i nie ma :)


5. Czy masło orzechowe z zawartością ok 60% tłuszczu nadaje się do diety? Chodzi mi konkretnie o masło z Lidla.


Pozdrawiam



edit:


Zapomniałem o najważniejszym

Co na śniadanie?

Zmieniony przez - ZwiększMasę w dniu 2013-01-23 17:03:29
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10283
1 zalezy ile bedzie trwal trening i czy prosto z silki chcesz do roboty jechac czy do domu wstepowac. ogolnie pasowalo by zjesc posilek 1h przed silownia, trening z 1,5h, ewentualnie prysznic na silce wiec mozesz sobie policzyc :)

2 na noc twarog chudy/poltlusty jest chyba najczesciej polecany :)

3 jedzenie dopiero 2 godziny po treningu to zly pomysl. jezeli mozesz to wypij szejka albo zjedz banana lub inne owoce. po treningu trzeba uzupelnic energie

4 wydaje mi sie ze takie szejki moga szybko sie znudzic. poza tym pasowalo by cos urozmaicac. ułoz jakas diete i wklej na forum, moze cos sie doradzi

5 nie wiem jaki jest sklad tego masla ale przewaznie te w markecie sa srednie. lepiej kupic w sklepie ze zdrowa zywnoscia (niestety sa drogie) albo zrobic samemu.

co jesc na sniadanie? oczywiscie placek owsiany z bananem ;) albo inna jego wersje
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja !

Następny temat

Dieta na redukcję tkanki tłuszczowej

FAME