SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening push pull co drugi dzień

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 140

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Wiek

Waga

Wzrost

Cel treningowy

Staż treningowy na siłowni

Uprawiane inne sporty

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 24 lat Na forum 12 dni Przeczytanych tematów 6
Witam, potrzebuję pomocy w ułożeniu planu push pull, zależy mi na tym aby treningi były co drugi dzień.
Póki co ułożyłem coś takiego:

PUSH

- Wyciskanie na ławce płaskiej 4s 8-10p
- Wyciskanie na ławce skośnej 4s 8-10p

- Przysiad/Martwy 4s 8-10p

- OHP 3s 8-10p
- Wznosy bokiem 3s 8-12p

- Wyciskanie francuskie 3s 8-12p
- Ściąganie linek wyciągu 3s 8-12p

PULL

- Wiosłowanie w opadzie tułowia 4s 8-10p
- Ściąganie drążka 4s 8-10p

- Facepull 3s 8-12p

- Modlitewnik gryf łamany 3s 8-12p
- Ściąganie linek wyciągu 3s 8-12p

- Prostowanie nóg na maszynie 3s 8-10p
- Uginanie nóg na maszynie 3s 8-12p
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 29115 Napisanych postów 20212 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 270593
Wypełnij ankietę bo nic o tobie nie wiadomo https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html  odnośnie planów to poczytaj sobie tutaj podstawowe informacje https://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 

W planie Push masz martwy ciąg a martwy to cwiczenie PULL , Face pull bym wywalił i dał coś bardziej złożonego na naramienne szczególnie jeśli np twoim celem jest budowanie masy , w planie PULL masz prostowanie podudzi a to ćwiczenie ma być w PUSH

Warto tez dać coś na brzuch
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5882 Napisanych postów 61201 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 760147
Musisz dać jakieś informacje o sobie i przede wszystkim zaznajomić się z poszczególnymi ćwiczeniami siłowymi. Bo to co zaproponowałeś nie jest dobrym połączeniem przy treningu jaki chcesz stosować. Masz wymieszane ćwiczenia push z pull w poszczególnych dniach treningowych.

Jeśli na danym etapie nie jesteś w stanie sobie ułożyć samodzielnie planu treningowego bo jeszcze nie masz takiej wiedzy czy zaawansowania to spokojnie możesz skorzystać z gotowych planów treningowych co wyjdzie lepiej niż kombinacje z planem.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 92 dni Przeczytanych tematów 20
i tak na zmianę co drugi tydzień. Jak widać trening Legs jest raz w tygodniu gdy trening push, pull jest co 4-5 dni.

www.myhtspace.com


Zmieniony przez - Maddison69 w dniu 11/28/2022 4:53:10 AM
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy mięśnie mogą się zmniejszyć jeśli się je ściśnie

Casein