SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening podczas redukcji.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1041

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5174
Cześć. Chodzę na siłownie ok. 4 miesiące i jestem na diecie redukcyjnej CKD od niecałych 2 miesięcy (schudłem 10 kg z 99 na 89). Nie wiem tylko jaki trening byłby dla mnie najbardziej odpowiedni. Dotychczas korzystałem z normalnego treningu siłowego 3 razy w tygodniu z oddzieleniem poszczególnych partii mięśni (split bodajże to się nazywa :) ). Do tego 1 dzień aerobów. Doradzilibyście jaki trening wybrać? Jestem otwarty na propozycje :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 6380 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 25796
Poczytaj o FBW.
Post podwieszony u gory dzialu i daj znac czy bedzie Ci taki trening odpowiadal. Jesli tak mozesz ulozyc cos wg schematu lub skorzystac z gotowych zamieszczonych tam planow.

pozdrawiam

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5174
Ok przeczytałem artykuł i myślę, że warto spróbować mam tylko 2 pytania co do FBW:
1. Czy między sesjami musi być dzień przerwy? Dotychczas moje treningi siłowe wypadały w Śr - Pt - So.
2. Która metoda powinna być dla mnie lepsza 5-10-15 czy ze stałą ilością powtórzeń (np. 12).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 6380 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 25796
1. Czy między sesjami musi być dzień przerwy? Dotychczas moje treningi siłowe wypadały w Śr - Pt - So.
Wskazany jest dzien przerwy pomiedzy kolejnymi treningami . Nie masz mozliwosci wykonywania trzeciego tr. w poniedzialek? Pomysl co da sie zrobic zeby byla regeneracja potreningowa. FBW jest dosc ciezkie i jest ona naprawde przydatna podczas tego treningu.
2. Która metoda powinna być dla mnie lepsza 5-10-15 czy ze stałą ilością powtórzeń (np. 12).
Zacznij od przedzialu 8-12 i na tym sie narazie skup. Jesli troche zapoznasz sie z treningiem FBW bedziesz mogl wejsc na system 15-10-5 zeby zaskoczyc czyms nowym miesnie .

pozdrawiam

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5174
Ok to zrobiłem swój pierwszy plan FBW. Mógłbyś nanieść jakieś poprawki?
A
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 3s
- Wypychanie na maszynie 3s
Plecy:
- Ściąganie drążka szerokim do klatki 3s
- Podciąganie na drążku w szerokim chwycie 2s
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantelek na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie sztangi z klatki 3s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 3s


B
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Plecy:
- Ściąganie drążka szerokim na plecy 3s
- Podciąganie na drążku w szerokim chwycie 2s
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- wyciskanie hanelki zza głowy 3s
Tricepsy:
- wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s


Nie wiem co z plecami. Wolałbym uniknąć Martwy ciąg, wiosłowanie i tego typu ćwiczenia, gdyż nie potrafie ich wykonywać poprawnie technicznie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 6380 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 25796
A
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 3s / 2s ,ok
- Wypychanie na maszynie 3s /tutaj dalbym zamiast wypychania 2s uginania nog w lezeniu
Plecy:
- Ściąganie drążka szerokim do klatki 3s /unoszenie tulowia z opadu 2s
- Podciąganie na drążku w szerokim chwycie 2s / daj tutaj 2s max
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantelek na skosie 3s /ok
Barki:
- Wyciskanie sztangi z klatki 3s /ok
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s /ok
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 3s /ok

mozesz dorzucic wspiecia na palce 2s max i brzuch po kazdym treningu


B
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s / 3s siadow ze sztanga
- Uginanie nóg w leżeniu 2s /wywal
Plecy:
- Ściąganie drążka szerokim na plecy 3s /daj wioslowanie , nie powinno w nim bvyc problemu z technika MC juz daruje w zwiazku z Twoimi obawami
- Podciąganie na drążku w szerokim chwycie 2s /ok
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s /ok
Barki:
- wyciskanie hanelki zza głowy 3s / wyciskanie hantelek lub arnoldki
Tricepsy:
- wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 2s /ok
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s /ok

Plan calkiem ladny. Wprowadz te zmiany i bedzie okej.

pozdrawiam

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

musze zrzucic 10kg do wakacji help!!!

Następny temat

Trening na rzeźbe

nutloveb