SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening siłowy pod pływanie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 379

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 203 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1059
Siema,

ćwiczę na siłowni od 5-6 lat, niestety ostatnimi czasy mój zapal zdecydowanie zmalał, stwierdziłem ze musze cos zmienic. Z racji iz lubie pływac na basenie (kraulem) chciałbym ułożyć sobie nowy plan treningowy, ktory da mi profity w pływaniu kraulem, planuje chodzic dwa razy na silke i dwa razy na basen. Pytanie mohe brzmi czy jest ktos kto zna sie na temacie i moglby polecic jakie cwiczenia warto właczyc do planu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6705 Napisanych postów 62584 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 780695

Trudno tutaj wskazać jakiś konkretny możliwy plan treningowy jako wsparcie pływania. Tutaj nie ma jakichś magicznych ćwiczeń czy systemów treningowych.

Oczywiście mówimy tutaj o pływaniu na poziomie amatorskim bo na poziomie zawodowym są odpowiedni trenerzy przygotowania motorycznego, którzy pod słabe cechy zawodnika są w stanie dobrać odpowiedni program treningowy na siłowni.

Ja bym tutaj poszedł jednak w standardowy plan fbw. Przy dwóch dniach siłowych w tygodniu cudów nie będzie więc trening oparty na złożonych ćwiczeniach będzie tutaj najodpowiedniejszą opcją. Oczywiście fajnie jak by się w planie znalazły odpowiednie ćwiczenia na grzbiet jak podciąganie na drążku czy zadbanie o równowagę w obrębie stawu ramiennego.

Z osobami, którymi działałem, a też pływały amatorsko fbw sprawdzał się najlepiej, a całą pozostałą pracę musisz wykonać na basenie czyli poprawiać przede wszystkim technikę pływania i regularnie pływać. Bo tak na prawdę z czasem będą się liczyć długości basenu przepłynięte i technika samego pływania.

Zmieniony przez - rion10 w dniu 2024-08-05 16:41:41
Ekspert SFD