SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening pod MMA

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 248

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 66 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 421
Od razu piszę, nie wiem czy wybrałem dobry dział no ale walić to jak coś to przeniesiecie. Chciałem dać go pod sztuki walki, ale tutaj temat zauważy więcej ludzi, a o to mi chodzi.


Sprawa wygląda tak. Jestem gruby w cholere, jakieś 135 kg przy wzroście 181 i 19 latach. Trenuje, a właściwie trenowałem MMA bo przestałem w Grudniu. Z jakich powodów to już mniejsza. Przeprowadzam się, chce zacząć na nowo. Trenowałem biorąc pod uwagę starty w walkach amatorskich, nic się nie zmieniło. No i tu się zaczyna, prócz treningów MMA do, których z czasem, kiedy organizm przywyknie do wysiłku chce dodać kolejne sztuki walki. Myślałem o siłowni, nie trenował bym zwykłym fbw czy innym planem, a dał ćwiczenia specjalnie pod rozwój dynamiki itd.


Przejde do rzeczy bo robi się z tego opowieść. Czy kiedy już organizm przywyknie do tego MMA (pewnie 3 razy w tygodniu) to jest sens dodawać teraz siłownie? (wiem, że przy moim zatłuszczeniu, każdy ruch jest wskazany) Chodzi o to, że jestem zielony, kiedyś chodziłem na siłownie, ale to był trening typowo pod mase. Źle dobrane ćwiczenia mogą mi zaszkodzić. Qrva co ja gadam jestem tłusty. No, ale dobra. Chodzi o to, że skoro mogę od razu budować mięśnie pod szybkość, dynamikę itd do sztuk walki zamiast tylko się tymi ciężarami spowalniać to lepiej od razu działać tym planem. Czy może zacząć od samego cardio, interwałów lub dodać właśnie inne sztuki walki, a siłownie zacząć jak już zrzuce? Czy trening typowo pod szybkość siłę ciosu itd wgl mi się teraz przyda skoro i tak chce redukować? Może Crossfit? Posrane to, ale myślę, że załapiecie o co mi biega.


Nie martwcie się o mnie, bo już słyszałem, że z tą wagą to tylko na spacery. Mam mocny organizm, który szybko się adaptuje. Wiem jak i czym się zregenerować. No i ćwiczę w ściągaczach na kostki i kolana co dużo pomaga :D





Zmieniony przez - NaKliMaCie w dniu 2018-03-29 23:36:12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1000 Napisanych postów 4636 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 127316
Stary, Ty weź przećwicz porządnie chociaż przez kwartał 3-5 treningów w tyg tego MMA a nie fantazjujesz o jakichś innych sztukach walki. Do tego bieganie. I po tym czasie zastanów się, jaki trening będzie Tobie odpowiedni - czy siły, czy kondycji brakuje

Przy Twojej wadze i braku kondycji żadna ciężka plyometria nie wchodzi w grę bo stawy rozwalisz. Biegaj, ćwicz, trzymaj dietę. Zredukujesz trochę to się wtedy pomyśli.

Dynamika to nie tylko sprinty i skoki - dobrze wyrabiają ją też ćwiczenia ze sztangą/hantlami/kettlami więc nie bredź o CIĘŻARACH CO SPOWALNIAJĄ

Trening pod siłę ciosu: worek i gruszka i prawidłowa, wyuczona na treningach siła ciosu. I piłka lekarska. Żadne specjalistyczne treningi na twoim etapie

Naprawdę, idź na trening, poćwicz kilka miechów, wiedza o tym, co Ci się przyda sama przyjdzie...

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

W jaki sposób mogę zastąpić te ćwiczeni

Zestaw 1