SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening pleców - czucie mięśni

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 136

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 367
Hej.
Nie czuję mięśni pleców podczas treningu. Podczas wiosłowania hantla dzisiaj na treningu zacząłem trochę czuć nareszcie obły (ale nie w jakimś większym stopniu). Natomiast przyciaganie drążka wyciągu górnego? Tragedia. Przeczytałem i obejrzałem milion porad jak technicznie zrobić to dobrze, a nie czuję najszerszego.
Co to może znaczyć? Czy czucie pieczenia podczas treningu pleców nie u wszystkich występuje w większym lub mniejszym stopniu? Czy może dlatego, że jestem początkującym? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Dodam jeszcze, że w tamtym tygodniu poszedłem na trening że znajomym,który ćwiczy już ładnych parę lat. Dawał mi wskazówki ale wraz to samo. Podczas ćwiczeń stwierdził że widzi i czuję podczas dotykania że te mięśnie pracują
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Dopiero teraz zauważyłem że jest błąd w nazwie tenatu. Chodzi o PLECY
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 357 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6062
Jesli ktoś dobry sie poinstruowal technicznie jak wykonywać i to przy dość wysokim obciazeniu to powinieneś czuć. Jeśli jednak jestes początkujący lub masz malo tych mięśni to raczej bym patrzac na przyrosty.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert