SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening pleców 2x w tyg. Prosze o pomoc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 349

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

20

Waga

79

Wzrost

187

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

liczac, ze stazem mozna nazwac trening z dieta to 2 miesiace, bez diety cwiczylem ok roku

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full

Dieta

jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

mono

Ostatnio przerabiany plan

fbw

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

w ostatnich seriach : przysiady 90 kg x 4, martwy 90 kg x 5, wyciskanie 65 kg x 4
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1121
Witam. Mam problem z plecami. Wszystko mi idzie do przodu ,ale wlasnie najgorzej z plecami, szczegolnie z ich gruboscia. Chcialbym je podzielic tak ,zeby robic je dwa razy w tyg, ale nie wiem jak to zrobic. Chyba najlepiej dol i gora ,ale nie wiem jak robic z innymi partiami miesni. Chodzi mi o split. A moze poprostu zwiekszyc liczbe cwiczen i serii?

moj obecny plan
pon klata-biceps-brzuch
1.wyciskanie na poziomej 4s
2.wyciskanie doddatnie hantlami 4s
3.pompki na poreczach 4s
4.bic lamana 3s
5.bic hantlami z suplinacja 2s
5.bic chwyt mlotkowy 3s
6. brzuch-kolko 4s

sr plecy-tric-przedramie
1.podciaganie nach na szerokosc barkow 4s
2.wioslo sztanga waski nachwyt na szerokosci barkow ,przyciaganie do klatki 4s
3.martwy 4s
4.wyciskanie wasko 4s
5.pompki na poeczach 4s
6.uginanie nadgarstkow nach 3s
7.uginanie nadg pod 3s

pt nogi barki kapury
1.przysiady 4s
2.wykroki 4s
3.uginanie nog na lawce lezac na brzuchu (dwojki) 4s
4.wspiecia 4s
5.zolnierskie 3s
6.arnoldki 3s
7.cw jak wioslo hantlem tylko reka prostopadla do tulowia (tyl barkow) 3s
8.szrugsy 4s

Prosze o odpowiedz i z gory dziekuje za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
z tym stażem proponuje nie eksperymentować.
Zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Doradca
Ekspert
Szacuny 3700 Napisanych postów 44875 Wiek 0 dzień Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336300
Popraw technikę bądź zbuduj sensowniejszy program.
Na 2 treningu będziesz tylko powielał błędy.Nic tym nie ugrasz.


Podciąganie na drążku + martwy ciąg + wiosłowanie-to trio powinno zbudować solidny grzbiet.Masz multum wersji,zakresów powtórzeń,metod...itd.Nie sposób się zanudzić tymi ćwiczeniami przez pierwsze lata.Uzupełnij trening jakimś bezpośrednim ćwiczeniem na czworoboczne-np. szrugsami i masz kompletny program.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1121
Wszystkie te cwiczenia ,ktore podales stosuje ,a technike dostosowalem pod siebie. Zrobie jak radzisz dam im troche czasu i mysle ze wraz ze wzrostem masy plecy tez podrosnal. Dzieki wielkie za odp :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Buty na silke

Następny temat

Trening na masę

Masa