SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening piątek - niedziela

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1134

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 74
Trening piątek- niedziela 2 dni w tygodniu.Cel - MASA.Staż prawie zerowy. Trenuję wszystkie partie w jeden dzień, trening w piątek=niedziela. Trening nastawiony na górne partie (przynajmniej mi się tak wydaje;p). Proszę o krytykę, lub może całkowitą zmianę treningu;p

I SERIA:
1. Klatka Pompki z obciążeniem i maksymalnym zakresem ruchu x8-9
2. Biceps uginanie ramienia z hantlą podchwytem x8-9
3. Najsz. Grzbietu wiosłowanie hantą w opadzie x9-10
4. Triceps Wyciskanie francuskie hantli leżąc x9-10
5. bark Wyciskanie hantli bokiem w górę x7-8
6. przedramię Uginanie nadgarstków podchwytem x9-10


II SERIA:
1. Klatka Pompki z obciążeniem i maksymalnym zakresem ruchu x8-9
2. Biceps uginanie ramienia z hantlą chwytem młotkowym z uginaniem ramienia x8-9
3. Najsz. Grzbietu wiosłowanie hantą w opadzie x9-10
4. Triceps Wyciskanie francuskie hantli leżąc x9-10
5. bark Wyciskanie hantli przodem chwytem młotkowym w górę x7-8
6. przedramię Uginanie nadgarstków nachwytem x9-10

III SERIA:
1. Klatka Pompki z obciążeniem i maksymalnym zakresem ruchu x8-9
2. Biceps uginanie ramienia z hantlą chwytem młotkowym x8-9
3. Najsz. Grzbietu wiosłowanie hantą w opadzie x9-10
4. Triceps Wyciskanie francuskie hantli leżąc x9-10
5. bark Wyciskanie hantli bokiem w górę x7-8
6. przedramię Uginanie nadgarstków podchwytem x9-10


Zmieniony przez - bapi2323 w dniu 2007-12-18 15:37:03
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3352 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46894
Witam

Ciężko będzie zdobyć masę mięśniową ćwicząc 2dni w tygodniu. Dobrze było by jeszcze zdobyć 1dzień na ćwiczenie
Plan dla ciebie na start to

[http://www.sfd.pl/Plan_treningowy_dla_osób_początkujących-t359947.html]
[http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp]

Sprzęt który posiadasz używasz jako dodatkowe obciążenie w poszczególnych ćwiczeniach.


Pamiętaj jeszcze o prawidłowym odżywianiu. ( Zapraszam do działu odżywianie posty podwieszone) A w skrócie w czym szum to

http://www.sfd.pl/Wstęp_do_odżywiania-t50408.html
http://www.sfd.pl/Robimy_masę-t39176.html
http://www.sfd.pl/Robimy_mase_-_fakty_nie_mity_by_qaz-t173140.html
http://www.sfd.pl/Wybrane_posty_dotyczące_Odżywiania-t280057.html

Przydatna rzecz w układaniu dietki
http://www.sfd.pl/DZIENNIK_POSIŁKÓW_--]_str._69-t40963.html

dieta w twoim wypadku będzie podstawa.

pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 74
Jeszcze Jeden dzień nie wchodzi w rachubę;p. Po prostu nie mam czasu na tygodniu a nawet gdybym miał to nie mam możliwości. Liczę na jakieś poprawki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3352 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46894
pod stosuje się pod ten plan
http://www.sfd.pl/Plan_treningowy_dla_osób_początkujących-t359947.html
Oczywiście ćwiczenia wykonuj w miarę możliwości z obciążeniem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 74
Po pierwsze, połowa z tych ćwiczeń jest mi nie potrzebna, bo nie chcę ćwiczyć nóg i brzucha. Po drugie nie mam drążka, po trzecie mam hantelki;D. Więc proszę o rozpatrzenie tego treningu który wypisałem. A jak jest całkiem zły to proszę to napisać;p. Niby miał to być HIT.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3352 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46894
Jeśli połowa ćwiczeń jest ci nie potrzebna to czym to uzasadnisz jakieś przeciw wskazania lekarskie ? wady ? ubytki ? jeśli nie to nie bądź baba i ćwicz jak trzeba

hantelki potratuj jako dodatkowe obciążenie w poszczególnych ćwiczeniach

a drążek to nie wielki wydatek a naprawdę jest to jedno z podstawowych ćwiczeń. W pierwszych tygodniach treningu można pokombinować i zastąpić drążek czymś innym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 74
Nogi odpadają przez kolano;/a z brzuchem chyba nic nie chce robić, po prostu nie zależy mi na tej partii, a poza tym chyba nie jest źle z tym moim brzuchem;p. Drążek zamierzam kupić, Narazie ćwiczyłem m. grzbietu z hantlami i jakieś efekty tam są, ale oczywiście drążek jest potrzebny;p. Tylko że potrzebuje porady ile wykonywać powtórzeń i ile robić serii na poszczególne partie, bo to nie jest chyba typowy trening (tylko 2 dni). Nie wiem czy w tym przypadku można uogólniać. A co do mojego stażu to "prawie robi wielką różnicę";p heh. Tzn mam nadzieję że wiem jak ćwiczyć w domu, robiąc trening co drugi dzień albo 3 razy w tygodniu. Nie wykonywałbym z tych ćwiczeń pompek w wąskim ustawieniu ramion, gdyż dają gorsze efekty od poprawnie wykonanego wyciskania francuskiego itd... Po prostu potrzebuję porady jak ćwiczyć w tym danym przypadku.

Zmieniony przez - bapi2323 w dniu 2007-12-26 17:57:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3352 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46894
W tym danym przypadku nie ma co liczyć na cud. dwa dni to mało. Proponuje ćwiczyć jak w pozostaje 3 dni zakres powtórzeń w granicach 12-15 i serie 3-4.

jak kupisz drążek proponuję poćwiczyć plan z postu podwieszonego
http://www.sfd.pl/Plan_treningowy_dla_osób_początkujących-t359947.html
lub zmodyfikować lekko plan który jest rozpisany w atlasie ćwiczeń.
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pierwsze hst

Następny temat

Zaczynamy

Fruzelina