SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening ogólny.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 806

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16
Witam.
Zaczynam ćwiczyć. Kupiłem ławkę ze sztangą, na rozpiętki (tak to sie nazywa? motylek?) na nogi. Chciałbym przyrzeźbić trochę. Chciałbym ułożyc plan treningowy który składałby się z pompek, brzuszków, wyciskania na klate sztangą oraz tych rospiętek. Chciałbym ćwiczyć regularnie najlepiej co 2 dzień. Nie potrafię dobrze ułożyc planu treningowego (chodzi mi o serie, przerwy między nimi itd.) :( Dla tego zgłaszam się do Was - do znających się na rzeczy. Dodam, o ile jest to istotne, że waże ok. 53-54 kg. przy 174-175 cm wzrostu.
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4629
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16
Dużo to mi nie dało :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 645 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8766
a co ty byś chciał przecież treningu ci nikt nie ułoży
sam napisz swój a my go ocenimy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4473 Napisanych postów 56453 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711563
To wcale sam go nie musisz układac masz gotowe plany w postach o ACT więc zerknij, a w razie pytań pisz

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16
Hmm Ok. Ułożę.
A o to i on:

1. Rozgrzewka (i tak tego nigdy nie robię)
2. Brzuszki. średnio robię 40-50. Czyli 3-4 serie po 45 z przewami 30 sekundowymi.
3. Klatka. średnio robię 10. Czyli 3-4 serie po 10 ze zwiększającą ilością podnoszeń o 1 co 1 serię, przerwy co 30 sekund.
4. Naramienne. nie wiem ile razy podniosę. Myśle, że średnio 7. Czyli 3-4 serie po 7 ze zwiększającą ilością podnoszeń o 1 co 1 serię, przerwy co 30 sekund.
5. Bicepsy. Podnoszenie sztangi w staniu. Chodzi mi o to, że sztanga wisi i podnieść ją przyciągając do klaty (180o). Czyli 3-4 serie po 7 ze zwiększającą ilością podnoszeń o 1 co 1 serię, przerwy co 30 sekund.
5. Tricepsy. Pompki średnio 35-40. 3-4 serie po 35 ze zwiększającą ilością podnoszeń o 2 co 1 serię, przerwy co 30 sekund.
6. Przedramiona. Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie. Średnio 70, 3-4 serie po 70 ze zwiększającą ilością o 3 co 1 serię, przerwy co 30 sekund.

To na tylę, proszę o szybką ocenę ew. poprawki.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła i rzeźba

Następny temat

Domowy trening na mase

NutLove