SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening ogólnorozwojowy na własnym sprzęcie.

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2957

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 15 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 55
Witam serdecznie.
Na przełomie kilku lat chodzilem z przerwami na siłownię z przerwami korzystając z porad i planów treningowych przeróżnych pseudotrenerów. W związku z tym, że nie mam możliwośći regularnego uczęszczania na siłownię i dosyć mam wykładów o wyższości maszyn nad wolnymi ciężarami i koniecznością zażywania białka bo po co ryzykować lepiej brać, zainwestowałem w prywatną, gdzie od kilku miesięcy ćwiczę klasycznie 3 razy w tygodniu. Ogólnie ćwiczenia to wyciskanie leżąc, przysiady, martwy ciąg, rack pull, wyciskanie żołnierskie OHP to główne ćwiczenia i pomocnicze podciągania (nachwyt podchwyt) dipy na poręczach, wznosy ramion, ćwiczenia na rotatory barków. Ćwicząc tylko i wyłącznie przy pomocy sztangi mam niezłe wyniki, podnoszę co raz większe ciężary i odnotowuje również zmianyu wizualne na plus. Czy można ćwiczyć w ten sposób przez dłuższy okres nie zmieniając planu i ćwiczeń jedynie zwiększając cieżar, powtórzenia lub serie?.
Pozdrawiam.
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
Myślę że ćwiczenia z wolnym ciężarem są bardzo dobre do rozbudowy masy mięśniowej i wzrostu siły gdyż w większości to ćwiczenie wielo stawowe a co do treningu no możesz robić cały czas ten sam plan jeśli przynosi efekty i jest progres czemu nie , ale warto od czasu do czasu dodać coś nowego lub zrobić całkowicie inny trening inną metodą lub inne ćwiczenia żeby zaskoczyć mięśnie bo robiąc cały czas ten sam trening prędzej czy później dojdziesz do martwego punktu i złapie cię stagnacja a w tedy będziesz zmuszony coś zmienić więc lepiej działać profilaktycznie i od czasu do czasu coś z mieniać a jeśli chodzi oto czy twój sprzęt ci wystarczy to tak jeśli w pełni wykorzystasz jego potencjał i możliwości . Pozdrawiam trzymaj się mam nadzieje że pomogłem , a jeżeli się mylę to liczę że ktoś mnie poprawi .
1

Krystian Jakubczak

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy dla dziewczyny do ułożenia!

Zestaw 1