SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening obwodowy pod mma,supple.

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2281

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 2427 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73483
Witam trenuje od 2 tyg obowodowo na sile pod mma.
Chcialbym abyscie poprawili moj plan i doradzili jakies supple na wakacyjny cykl silowy-mysle o cm3.
WIek :16 lat
Wzrost:190 cm
Staz: na silce od listopada(wczesniej pod kulturystyke,przerwa i znow pod sw)
dieta: http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/3176/creative
Trenuje 5x w tyg mma,2 x silownia obwodowka.
W wakacje jak bd czas mam zamiar dodac bieg 6 km (rozgrzewka) i interwaly (bieg pod gorke)
ps. robi sie cykl np 2 msc na sile potem 2 msc wytrzymalosc odrazu zbijajac fat?
Tym planem jade :

OBWODY 3x wszystko

-Wtorek-(klata,plecy,ramiona):
WL
MC
rozpietki
wioslo sztanga
+
Uginanie ramion ze sztangą stojąc
francus
haki hantlami
pompki odwrotne
pompki z unoszeniem nog
+
drazek
wioslo koncem sztangi
(po obwodach)lydki,brzuch.

-Sobota- (nogi+barki):
Przysiady ze sztanga
Wykroki z hantlami
Prasa do nog (przod+tyl)
+
proste i rotacje koncem sztangi
mc z podrzutem i wyciskiem na barki
wyciskanie sztangi na barki(przod,tyl- na zmiane)
+(po obwodach),przedramie,lydki,brzuch.

Wszystkie cwiczenia po 1 powtorzen . robie po te 3-5 stacji 3 obwody,potem 3 obwody tego po "+" bo mam tylko 150 kg obciazenia.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 339 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6218
Ale zmieniaj sobie co miech i możesz robić np siłownia 30 min, trening mma i po treningu bieg żeby organizm przyzwyczajać do wysokich obrotów żebyś kiedyś wytrzymał chociaż 3 rundy w klatce. I przede wszystkim treningi wydolnościowe.

Jeśli pomogłem SOG

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2037 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17417
SWAT , wg twojego planu to on sie raczej zajedzie i nie dotrzyma do tych swoich 3 rund w klatce .
Ja jestem zwolennikiem typowych treningów siłowych ,jeśli chodzi o sztuki walki . Trening typu FBW 5x5 powinien być ok ,ale lepiej niech się MARIO wypowie na ten temat .
pozdrawiam

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 339 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6218
Cyborg69 nie do końca bo to sie robi raz na jakiś czas to chyba on o tym wie. Na każdym obozie sportowym masz narzucany taki system pracy a nawet jeszcze intensywniejszy ale potem jest okres regeneracji. A jeśli organizm wykona coś raz zawsze jest w stanie to powtórzyć :)

Jeśli pomogłem SOG

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2037 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17417
No właśnie nie do końca pewne jest to czy on sobie zdaje z tego sprawę , ja z tematu zrozumiałem że chodzi raczej o trening siłowy na co dzień .
Oczywiście że takie treningi przez krótki okres czasu nie zaszkodzą napewno , a wręcz pomogą . Natomiast na dłuższą mete nie powinno sie ich stosować.

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 339 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6218
Tu Cyborg69 zgadzam się z Tobą w 100% tylko mój błąd że nie zaznaczyłem że to raz na jakiś czas :) Creative jak masz drążek to ja i moi kumple jak nam się "nudziło" na obozach zakładaliśmy plecak, robiłeś jedno podciągnięcie + dodatkowy ciężar do plecaka a wygrywał ten kto się podniósł z największym obciążeniem.

Jeśli pomogłem SOG

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 2427 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73483
Czekam na wypowiedz mario,ale jakie uwagi wobec planu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 3262 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10507
Fajnie chłopaki pogadali a teraz i tak czekamy na Mario
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIO M. Cieśliński
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1733 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9689
Zacznij od treningu przygotowujacego fundament:2-3 tygodnie statycznej siły.
Następnie przejdź do treningu obwodowego z ćwiczeniami wielostawowymi jak i na wyizolowane partie miesniowe.Z oporem zewnętrznym jak i bez.
Najlepiej metoda interwalowa.
Z oporem zewnętrznym nie szalej-skup sie bardziej na poprawności wykonywania ćwiczeń.Dojechać sie możesz intensywnoscia.
Pamiętaj-jesteś w fazie wzrostu-jeszcze wiele lat treningu przed Tobą.Jeśli chcesz sie bawić dłużej w sport to skup sie na poprawnym wykonywaniu ćwiczeń.

Zmieniony przez - MARIO w dniu 2012-06-15 22:13:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 2427 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73483
A mozesz mi wytlumaczyc jak przygotowac sie ,zrobic "fundament" i co sadzisz o moim planie? O ile ową masz to moge sie dowiedziec jaka masz diete podczas budowania sily i jakich suppli uzywasz w pomocy?
Ps. sory mario za moja "upierdliwosc",ale bardzo chce cos osiagnac w tym sporcie i nie znam sie na innych cwiczenaich niz kulturystycznych.Z suppli spomagam sie tylko bialkiem i BCAA


Zmieniony przez - Creative w dniu 2012-06-15 22:20:22

Zmieniony przez - Creative w dniu 2012-06-15 22:25:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIO M. Cieśliński
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1733 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9689
2-3 tygodnie powinieneś poświęcić na spokojny trening jakby to nazwać takie połączenie fittnesu z kulturystyką.Ćwiczenia oparte na FBW.Sztangi ,talerze,maszyny,ławeczka,drążek.Tubbing również do rozgrezwki.To przyrządy, na których się ćwiczy. Pamiętaj że sporty walki to nie tylko sama siła więc dorzuć bieganie w strefie tlenowej.
Nie na tempo a na powtórzenia trenuj siłkę.Delikatnie możesz zwiękaszać progres poprzez zwiękaszanie oporu zewnętrznego.Tak trenuj aby wszystkie partie mięśniowe pracowały.
Chodzi o wzmocnienie i przygotowanie mięśni,ścięgien do przenoszenia dynamicznych i zrywowych obciążeń jakie są na treningu obwodowym w sportach walki.Minimalizujesz tym samym ryzyko odniesienia kontuzji czy przeciążenia podczas właśnie treningu ukierunkowanego.
Oprócz BCAA i Białka poleciłbym Ci preparat typu Glucosamine Sport Complex,CM3 i Mega Mineral Pack.Z racji Twego wieku uważam,że to by było extra rozwiązanie.
U mnie suplementacja jest podobna jeśli buduję siłkę,dochodzi jeszcze S.A.W.Różnimy się wiekiem i stażem treningowym stąd nasze treningi też się będą różnić jak i suplementacja.Teraz u mnie jest dużo Tribulusa Black,DAA,ZMA plus MultiPack Vitargo ActivFire-dla mnie to ostatnie jest Hitem sezonu :)


Zmieniony przez - MARIO w dniu 2012-06-17 11:38:55
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spilt 4xtyg (masa) prośba o sprawdzenie

Następny temat

kontuzja

MenS