SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na zwiększenie siły klatki - czy dobry?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2515

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 25
Witam wszystkich, jestem tutaj nowicjuszem :) Chcę posłuchać waszych opinii na temat tego treningu. Mam 17 lat, 184cm wzrostu oraz 74kg wagi i od miesiąca zacząłem ćwiczyć. Mój max, jaki udało mi się wycisnąć to 70kg, więc wspólnie z kolegami zaczęliśmy program, który dał nam kolega, który wcześniej według niego ćwiczył. Program zacząłem z myślą o 80kg, tak więc on wygląda:
1 tydzień:
Pn:
2powtórzenia po 6 serii (64kg - waga robocza, 80% tego co chcę wziąść)
Pt:
2powtórzenia po 6 serii (64kg)

2 tydzień:
Pn:
3powtórzenia po 6 serii (64kg)
Pt:
2powtórzenia po 6 serii (64kg)

3 tydzień:
Pn:
4powtórzenia po 6 serii (64kg)
Pt:
2powtórzenia po 6 serii (64kg)

4 tydzień:
Pn:
5powtórzeń po 6 serii (64kg)
Pt:
2powtórzenia po 6 serii (64kg)

5 tydzień:
Pn:
6powtórzeń po 6 serii (64kg)
Pt:
2powtórzenia po 6 serii (64kg)

6 tydzień:
Pn:
5powtórzeń po 5 serii (68kg)
Pt:
2powtórzenia po 6 serii (64kg)

7 tydzień:
Pn:
4powtórzenia po 4 serie (72kg)
Pt:
2powtórzenia po 6 serii (64kg)

8 tydzień:
Pn:
3powtórzenia po 3 serie (76kg)
Pt:
2powtórzenia po 6 serii (64kg)

9 tydzień:
Pn:
2powtórzenia po 2 serie (80kg)
Pt:
2powtórzenia po 6 serii (64kg)

10 tydzień:
Pn:
1 powtórzenie, 1 seria (80-85kg)

Czy ten program jest dobry?? Czy znacie podobny? Pozdrawiam i proszę o opinię.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca