SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na zasadzie Push Pull z wymianą paru ćwiczeń

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 146

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7540 Napisanych postów 147849 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1176933
Możesz między seriami lekko rozciągac dana grupę mięśniową aby poprawić jeszcze dopływ krwi do mięśnia. Nie męczył bym jako tako mięśnia dodatkowymi wysillami pomiędzy seriami gdzie ma on odpocząć i nabrać sił przed kolejnym wysiłkiem. Więc specjalnie nie musisz za dużo się głowic nad tym co robić. Oddychanie musisz wypracować po prostu aż samo wejdzie ci w nawyk. Co do ćwiczeń tak angażuja te same grupy mięśniowe jakie masz rozpisane w planie pierwotnym więc możesz spokojnie korzystać z zamienników.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 dni Na forum 125 dni Przeczytanych tematów 156
Jest jeszcze coś o czym nie wiem a powinienem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7540 Napisanych postów 147849 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1176933
Podejrzewam że ewentualne pytania pojawią się podczas wykonywania już samego planu treningowego dlatego wdrożyć powinieneś wszystkie te wskazówki które ci daliśmy i zacznij trenować, a ewentualne pytania wyjdą w trakcie tak się śmiało śmiało tutaj pisze w temacie będziemy odpowiadać. Zobaczysz sobie w praktyce jak sam plan funkcjonuje i co ciekawego daje ci ttenowaniem w ten sposób. Ja osobiście lubię treningi push Pull i już od x czasu trenuje w ten sposób cały czas gdzieś tam pwooki progresujac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 dni Na forum 125 dni Przeczytanych tematów 156
A zakwasy powinny być zawsze po treningach (następny dzień) bo ja miałem zakwasy tylko przez 1 tydzień trenowania a potem już nie pamiętam żebym miał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10242 Napisanych postów 116952 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381191
Nie zawsze są, organizm się przyzwyczaja i już nie są odczuwalne.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 dni Na forum 125 dni Przeczytanych tematów 156
A takie pytanie mi się nasunęło. Czy mogę podczas wykonywania tych ćwiczeń nabawić się jakieś poważnej kontuzji?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7540 Napisanych postów 147849 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1176933
powaznej kontuzji mozesz sie nabawic nawet schodzac ze schodow w domu czy mieszkaniu, jak nie bedziesz cwiczyl poprawnie tehcnicznie i mocno bedziesz odstepowal od prawidlowej techniki wykonywania cwiczen, to zawsze jest ryzyko, ze cos stanie sie nie tak, wiec tutaj trzeba uwazac na to jak sie cwiczy, ale i nie tylko, konieczne jest rowniez odpowiendie przygotowanie organizmu do wysilku poprzez wdrozenie odpowiednia rozgzrewe, czy serie wstepne, ktore przygotuja Twoje cialo na typowy trening silowy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 dni Na forum 125 dni Przeczytanych tematów 156
@TomQ-MAG a ile tych serii wstępnych i kiedy je robić? Przed danym ćwiczeniem czy po rozgrzewce? Mam rozumieć, że podczas serii wstępnej mam używać mniejszego obciążenia niż przy normalnej?


Zmieniony przez - InnocentPL w dniu 2019-08-17 14:00:54
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena zestawu do treningu.

Zestaw 1