SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na siłe, mase - ocena

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4115

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 753 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6209
Witam trenuję już pół roku. Siła poszła - nie dużo ale poszła. Robiłem błąd przez ten czas bo nie zwiększałem co trening obciążenia i dlatego wolno szło. Teraz biorę kratyne i dorzucam co trening coś i widzę , że coś rusza ale i tak słabo. Mój plan jest taki :

1.Poniedziałek ( klata + triceps )
Klata -
1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej
2.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę
3.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę
4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej
5.Rozpiętki

Triceps -
1.Wyciskanie "francuskie" sztangi w siadzie
2.Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia
3.No i wyciskanie hantla dwoma rękoma

ŚRODA - PLECY , BICEPS , PRZEDRAMIONA

Plecy -
1.Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie)
2.Podciąganie sztangielki w opadzie (wiosłowanie)
3.Podciąganie końca sztangi w opadzie
4.Wznosy barków "Sztrugsy"

Biceps -
1.Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem (z "supinacją" nadgarstka)
2.Uginanie ramion ze sztangą na "modlitewniku" podchwyt + nadchwyt
3.Uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na ławce skośnej (z supinacją nadgarstka) + przedramiona , nadchwyt + podchwyt sztanga + zwijanie obciążenia na sznurku.

PIĄTEK - barki , nogi

Barki -
1.Wyciskanie sztangi zza głowy
2.Wyciskanie sztangielek
3.Unoszenie sztangielek bokiem w górę
4.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia

Nogi -
1.Prostowanie nóg w siadzie
2.Uginanie nóg w leżeniu


Powiem tak : Mam na razie tylko 70kg nakładu i takiego lipnego , że szerokie są z gumy. I już mi nakładu brakować zaczyna i kupić coś konkretnego muszę. Trening dobry może być ? Jeśli nie to niech mi ktoś da dobry trening na masę + siłę ( nie mam lenia to nie układanie diety którą sam sobie ułożyłem więc o trening mogę prosić ? ). Bo ogólnie słabo i tak ta siła idzie i słabo rosnę ;( po prostu coś mi nie idzie..a daje na treningu z siebie wszystko aż pot kapie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12086 Napisanych postów 121152 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1401288
Nie idzie ci bo wg mnie za dużo cwiczysz, klata w każdym poziomie, plecy to samo dwa razy wiosłowanie a nawet trzy, a gdzie drążek lub MC, barki tak samo są o wiele mneijsze od nóg a Ty aż 4 cwiczenia na nie robisz, na nogi zrob sobie przysiady a nie prostowania i uginania.
poczytaj o ACT i FBW
http://www.sfd.pl/PROPOZYCJA_TRENINGU_DLA_POCZĄTKUJĄCYCH-t18564.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 753 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6209
A mógłbyś mi dać jakiś plan treningowy na masę + siłę. Rozumiem , że dieta to sprawa indywidualna i samemu trzeba zapotrzebowania policzyć , białka węgle itp...jest dużo do układania i czasochłonne ale trening ? Po prostu wklej mi jakiś dobry trening a zapewne sporo lepiej ogarniasz tą dziedzinę niż ja...a swoją drogą czytać poczytam...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23959
Na początek wypełnij ankiete http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 753 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6209
A ten trening ACT niestety nie mam możliwości wykonać szybko bo nie mam siłowni wielkiej sali i sprzętu tak więc na pewno nie mogę przygotować sobie hantli itp aby szybko go wykonać - muszę zmieniać. Sprzęt jaki posiadam to ławka z regulacją skos , dolny skos , górny skos - ławka pionowa do np. barków. Obciążenie na razie 70kg ale dokupię. Hantle 2x , gryf prosty + łamany. Czyli podstawowe przyrządy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 753 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6209
Nie wiem jak teraz dodać ankietę więc dodaje tak :

1.Płeć - mężczyzna
2.Wiek - 21 lat
3.Waga - 85kg
4.Wzrost - 179cm
5.Cel treningowy - Siła + masa
6.Staż - pół roku
7.Uprawiane inne sporty - Brak
8.Dostęp do sprzętu - ławka z regulacją skos górny + dolny , do barków , gryf łamany + prosty , obciążenie 70kg ale dokupię , hantle
9.Dieta - Dieta zaakceptowana przez użytkowników - obcięte KCAL - chciałbym trochę brzucha zgubić
10.Przeciwskazania medyczne - brak
11.Zażywane suplementy - Białko scitex pro mix , kreatyna fitmax , fucoxantin - ale za 3 tyg kończe z suplami i przerwa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12086 Napisanych postów 121152 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1401288
http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=2284 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 753 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6209
Nie łapię się póki co w tym...jutro poczytam na spokojnie...Anubis skoro ty się znasz nie możesz mi dać jakiegoś dobrego planu na siłe + mase ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12086 Napisanych postów 121152 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1401288
Wszystko w temacie wyżej wraz z przykladowymi planami.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 753 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6209
Ale ja takich planów jeszcze na oczy nie widziałem... Sugerowałem się zawsze tak samo jak moi znajomi tymi ćwiczeniami podstawowymi :

http://www.kulturystyka.pl/atlas/

a nie jakimiś wypychaniami itp. do których nie mam sprzętu....Tamte plany w ogóle nie wiem dziwne jakieś są... Ja bym chciał normalny plan , że wiesz jeden dzień klata + triceps , drugi to , trzeci to...Plan na masę i siłę...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Tomek20129

Wszystko pkreciłes jaki plan , chodzi ci o dzielony tak popularny plan , wymsylony pod potrzeby kulturystów w mniej wiecej czasach kiedy doping stał sie popularny , bardziej chodzi w nim o kosmetyke ciała. Plan sie dla ciebie nie nadaje taki, partia raz na tydzien jeszcze w max przeładowaniu mija sie z celem, układ nerwowy wraz z pełna regeneracja bedzie u ciebie trwał do 48 godzin a pozniej miesnie beda czekały bez sensu na kolejny bodziec.

Posłuchaj temat lezy tak najpierw budujesz fundament, pozniej na nim stawiasz dom , a pozniej go dekorujesz , ty chciałbys zaczac od dekoracji tylko jeszcze nie masz czego ,wiec narazie stawiaj fundament, do tego najlepiej sie przyda FBW system i same podstawowe cwiczenia (wielostawowe) gdzie zgazujesz max parti do pracy.

Suplementy za szybko to dodatki do diety wszystko jest w jedzeniu i niczym tego nie zastapisz kreatyna także, sa to narzedzia dla ludzi ktorzy maja staz wiedze i wiedza jak i kiedy sie nimi poslugiwac.

PODAJ CIEŻary jakimi cwiczysz w podstawowych cwiczneiach (przysiad,martwy,wyciskanie)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o jakis plan

Następny temat

Szybka piłka - cwiczenia na brzuch...

Whey vit