SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na przybranie masy z uwzględnieniem podciągania na drążku w szkolnej siłowni

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 2352

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14
Witam.
Chciałbym rozpocząć trening. Do tej pory jeszcze nigdy nie trenowałem. Moim celem jest przybranie na masie (mam 19 lat i przy wzroście 185cm ważę coś koło 60kg) oraz w ciągu roku chciałbym się podciągać na drążku około 40 razy (obecnie 2-3 podciągnięcia a zależy mi na jak najlepszym wyniku na egzaminie sprawnościowym).
Mam do dyspozycji szkolną siłownię 3 razy w tygodniu po godzinę (wtorek środa czwartek). W skład siłowni wchodzi atlas, hantle, ławeczka do wyciskania wraz ze sztangą oraz taki przyrząd (jak sie nazywa nie wiem) do którego sie podchodzi chwyta na ramiona ciężar i robi przysiady, drabinki, drążek. (może wyposażenie skromne ale lepsze takie niż żadne).
Mógłby mi ktoś pomóc w zorganizowaniu treningu? Na co powinienem zwrócić uwagę by osiągnąć postawione cele?

Z góry wielkie dzięki :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 308
Siema,
Po 1 dobra dieta jak chce sie przytyc pare ladnych kilo bez tego nie da rady, zacznij trening od ATC lub FBW , troche lipa z twoimi dniami treningowymi (wtorek sroda czwartek) nie bardzo tak trenowac 3 dni pokolei (pon sro pia) najlepsze rozwiazanie. Odrzywki itp narazie sobie podaruj tym bardziej koks :D Pojdzie na sucho z odpowiednia dieta napewno na poczatku zawsze wszystko fajnie rusza. zajrzyj na www.trener24.pl tam napewno znajdzie sie plan treningowy dla ciebie.
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14
przed chwilą znalazłem tę stronę, może mi ktoś wyjaśnić na czym polegają " Rozpiętki sztangielkami w leżeniu na ławce skos/poziom"
Czyli leżąc, trzymając w ręce sztangielki robie ruch rękami jakbym chciał kogoś "przytulić" (czyli lewa ręka idzie w prawo a prawa w lewo nad brzuchem i potem z powrotem?)

Niestety tylko takie terminy mi odpowiadają :/ a co mogę zrobić żeby maksymalnie wykorzystać te 3 dni treningu? (lżejszy trening w środę?, dłuższe treningi wtorek czwartek?)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 308
http://www.kulturystyka.pl/atlas/ tu masz wszystkie cwiczenia ladnie wyjasnione jak wykonywac itp rozpietki tez sa. Naprawde lipa trenowac 3 dni po kolei nie dasz rady nic pozamieniac ew nie wiem zmienic silowni? Najwyzej w srode cos lżejszego albo zmienic trening na 2 x w tygodniu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na masę pomóżcie

Następny temat

gorczyca.m/dziennik/rzeźba

Fruzelina