SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na poprawe siły klatki

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 305

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 829
Witam przygotowywuje się do zawodów w wyciskaniu. Chcę przełamać lekką stagnacje. Co myślislicie o tym planie ? Pozdrawiam i z góry dziękuje :)

PONIEDZIALEK - WYCISKANIE Z DUŻYMI CIĘŻARAMI
Poniedziałek jest dniem treningu z dużymi ciężarami, ale to wcale nie oznacza, że można pominąć lekką rozgrzewką ogólną. Następnine kierujemy się w stronę ławki do wyciskania i po kilku seriach wykonujemy cztery serie po 5 powtórzeń na dużych ciężarach.
Gdy idziecie na duże ciężary, przestrzegajcie następującej zasady: dłużej odpoczywajcie pomiędzy seriami. Szybkciej możecie ćwizcyć przy innych ćwiczeniach, ale jeśli chodzi o wyciskanie na dużych ciężarach, to czas odpoczynku powinien być odpowiednio wydłużony. Zalecałbym od 3 do 5 minut,ale gdy ćwiczę na ekstremalnych ciężarach, jak np. 5 powtórzeń z ciężarem 270 kg, to wydłużam przerwę pomiędzy seriami nawet i powyżej 5 minut. Trudno oczekiwać, że wykona się serię na tym ciężarze, odczeka 3 minuty i znowu się je powtórzy.
Po zakończeniu wyciskania leżąc wykonajcie cztery serie po 5 powtórzeń wyciskania sztangi na skośnej ławce. Następnie przejdźcie do poziomej ławki i wykonajcie cztery serie rozpiętek ze sztangielkami, utrzymując liczbę powtórzeń w zakresie 16-21. Skróćcie także przerwy pomiędzy seriami.Jeśli chodzi o klatkę piersiową to 12 serii wystarczy.
Na treningach, które obejmują wyciskanie leżąc, ćwiczcie także mięśnie grzbietu i brzucha. Ponieważ w trakcie wykonywania ćwiczeń na klatkę piersiową angażowane są wtórnie inne duże grupy mięsniowe, radzę nigdy nie zarzucać treningu innych części ciała.Jeśli chce się rozwijać silną klatkę piersiową, trzeba ćwiczyć wszystkie większe grupy mięśniowe.
Pamiętajcie, że jesteście tylko tak silni, jak sine jest wasze najsłabsze ogniwo. Jeśli uważacie, że podczas wyciskania leżąc nie pracują nogi, podczas następnego treningu wyciskania unieście nogi ponad podłogę, a przekonacie się, co mam na myśli!


ŚRODA - DZIEŃ POŚWIĘCONY NA TRENING RAMION
Jeśli chodzi o trening ramion, to obejmuje on zarówno ćwiczenia na tricepsy, jak i na bicepsy. Zalecałbym osiem serii na tricepsy i sześć serii na bicepsy, przy zachowaniu średniej liczby powtórzeń. Możecie wykonywać zaproponowane przeze mnie ćwiczenia lub zastąpić je swoimi ulubionymi ćwiczeniami. I jeszce jedno: nie zapomnijcie o ćwiczeniach na mięśnie brzucha.


PIĄTEK - TROCHĘ WYCISKANIA NA MNIEJSZYCH CIĘŻARACH
W piki ćwiczymy mięśnie nóg i obręczy barkowej oraz wykonujemy lekki trening na klatkę piersiową, obejmujący jedynie wyciskanie leżąc. Pracujemy nad poprawieniem stylu i techniki wyciskania, zależy nam przecięż jedynie na pewnym dopompowaniu mięśni krwią. Nie sprawdzajcie tym razem siły mięśni, stosujcie ciężary o 20-40 kg niższe od tych, jakich używacie podczas ciężkiego treningu na klatkę piersiową. Jeśli pójdzicie na duże ciężary, to organizm nie zdąży się zregenerowć przed ciężkim poniedziałkowym treningiem.

ANKIETA
*1. WIEK: 19
*2. WAGA: 85
*3. WZROST: 178
*4. WYNIKI SIŁOWE(RAW LUB/I SPRZĘT):
- przysiad:125
- wyciskanie leżąc: 110
- martwy ciąg:170
5. WYMIARY:
- biceps:40
- klatka:
- udo:
- biodra:
*6. STAŻ NA SIŁOWNI: troche ponad 2 lata
*7. ILE I JAKIE PRZEBYTE METODY TRENINGOWE: typowo masowe, siłowe
*8. OSTATNIA METODA TRENINGOWA I ODSTĘP CZASOWY OD JEJ ZAKONCZENIA: na siłe klatki, tydzien temu
9. DIETA:
- białko:
- węglowodany:
- tłuszcz:
10. SUPLEMENTY JAKIE STOSOWAŁEŚ DO TEJ PORY: kreatyna, bcaa, beta alanine, gainer
11. SUPLEMENTY JAKIE ZAMIERZASZ STOSOWAĆ PODCZAS NOWEJ METODY TRENINGOWEJ : kreatyna(cm3), bata alanine
*12. STAN ZDROWIA(PRZEBYTE LUB/I AKTUALNE KONTUZJE) : wyleczonakontuzja(naciągniecie wiązadła bocznego w kolanie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na masę do oceny

Następny temat

Proszę o ocenę treningu