SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na polepszenie kondycji

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1302

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

21

Waga

92 kg

Wzrost

182 cm

Cel treningowy

Kondycja

Staż treningowy na siłowni

3 lata

Uprawiane inne sporty

kulturystyka

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 125 dni Przeczytanych tematów 2056
Siemka. Tak jak w temacie, chciałbym polepszyć kondycję ponieważ gdy gram w kosza/piłke bardzo szybko się męcze i przeszkadza mi to. Chce to zmienić... Jedyną moją aktywnością fizyczną był trening siłowy Góra/Dół 4x tygodniowo oraz trening na wolnym powietrzu na drążku (nachwyt, podchwyt, dipsy, pompki..) Do tego chciałbym zacząć biegać i wymyśliłem sobie coś takiego: Rozgrzewka stopniowa najpierw w marszu, trucht
Marsz - Przyciąganie kolan do klatki, wymachy nóg w przód, Wyskok w górę na jednej nodze z rękami naprzemiennie, wieloskoki, żabki.
Trucht - Wymachy rąk (różne kombinacje tył/przód), skip A ( najpierw co 3 krok), potem normalny, Skip C to samo.
Minuta/ dwie marszu i bieg (narazie udało mi się 3km przebieg z czego ostatnie 200 m na maksa).
Po bieganiu rozciąganie ok 15 min.

Czy coś takiego nada się czy nie ma sensu? Z góry dzięki za odpowiedzi i taki trening ok 3x tygodniowo.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3138 Napisanych postów 50569 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 680468
A jak często grasz w tego kosza i piłkę? Bo jeśli częstotliwość jest przyzwoita to sama ta aktywność dość szybko powinna poprawić ogólnie pojętą kondycję.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 125 dni Przeczytanych tematów 2056
wszystko 1x tygodniowo, wiec nie za często
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3138 Napisanych postów 50569 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 680468
To ja bym dodał 1-2 w tygodniu jakieś aero albo interwały po treningu siłowym żeby faktycznie poprawić nieco kondycję układu sercowo naczyniowego. To na pewno wpłynie korzystnie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 125 dni Przeczytanych tematów 2056
A ta rozgrzewka? Skip upy, wieloskoki itp? Czy to lepiej stosowac po bieganiu a rozgrzewke potraktować truchtem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3138 Napisanych postów 50569 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 680468
Rozgrzewka może być jak najbardziej. Musisz po rozgrzewce czuć, że jesteś gotowy do treningu, rozgrzany, przygotowany do wysiłku.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3338 Napisanych postów 42760 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329795
Również widziałbym bieganie maks 2 razy w ciągu tygodnia.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 125 dni Przeczytanych tematów 2056
Ja kiedyś bardzo dużo biegałem ( ok. 50km tygodniowo ) i lubiłem biegać, ale zauważyłem że przy takiej samej ilości kalorii oraz bez zmiany higieny życia moje wyniki siłowe zaczęły spadać.. Dlatego teraz też się boje ze bedzie to samo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3138 Napisanych postów 50569 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 680468
Age 21
Ja kiedyś bardzo dużo biegałem ( ok. 50km tygodniowo ) i lubiłem biegać, ale zauważyłem że przy takiej samej ilości kalorii oraz bez zmiany higieny życia moje wyniki siłowe zaczęły spadać.. Dlatego teraz też się boje ze bedzie to samo.


Dlatego musisz dokładać jedzenia jeśli dokładasz aktywności fizycznej bo ewidentnie będzie Ci brakować tej energii przy biegach.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3338 Napisanych postów 42760 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329795
Tu nie ma nic dziwnego. Duża ilosc dodatkowego wysiłku zwiększyła Twoje zapotrzebowanie na kcal a bez nich sily nie będzie. Plus nie zdziwilbym sie gdybyś wtedy utracil kilka kg wagi.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 125 dni Przeczytanych tematów 2056
Ja generalnie jesli chodzi o kalorie to jem duzo, ok 4000 kcal przy wadze 92kg, to duzo
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening w Street Workout