SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na miesnie brzucha

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1290

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez lifter z działu Doping.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Jakie cwiczenia powinienem robic(ile razy dziennie i jak dlugo) Zeby wzmocnic miersnie brzucha? Nie mam zadnych ławeczek tylko materaz i silna wole ;) Dodam ze mam troszke krzywy kregoslup i chcialbym to skorygowac
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 4225 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 23576
Nie ten dział.

Pozdrawiam.
******************************************
Doradca w najbardziej hardcorowym dziale - Doping
******************************************

Pozdrawiam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 593
to moze napisz gdzie sie udac bo tu tego w brud i niewiadomo co czytac najpierw...ha ha

jestem albo mnie nei ma...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1113
bedzie spox zaplatalem sie wiec Ci powiem : miesnie brzucha sa miesniami szybkokurczliwymi wiec nie ilosc powtorzen ale ciezkosc wykonywanego cwiczenia wzmaga ich wytrenowanie i ogolny wyglad choc cwiczenie wielokrotnych powtorzen tez nie jest bledem.wiec ... na poczatek to masz troche male zasoby sprzetowe moje propozycje sa takie jesli masz mozliwosci jakiekkolwiek np drabinka drazek itp moze byc nawet galaz:) awisnij na niej i proste nogi podnos na wysokos pasa nie zapominaj przy tym ze rownie wazna jesli nie wazniejsza jest faza opuszczania masz sie skupiac nad miesniem i czuc je az do konca nie odpuszczac cwiczenia po wydzwigu. na poczatek bedziesz robil prawidlowo ok 10-12 powtorzen z czasem bedzie lepiej mozesz dobijac to cwiczenie podciagnieciami zgietych nog do klatki dotykajac nia kolan. to sa 4 serie 2 cwiczenia lub dobijacz.w domowych warunkach dobre sa rowniez tak zwane scyzoryki- jesli nie wiesz podciaganie w jednym momencie glowy i nog i spotkanie ich w polowie wysokosci.to prowizorka ale mozesz sprobowac rowniez tzw nozyce sa dobre.jesli masz jakis ciezar np 10 kg rob z nim brzuszki ile dasz rady jest bardziej rozwijajace niz zwykle brzuszki i next cwiczenie brzuszki ze skosem tzn rece za glowa i kazda w trakcie wyprostu lokciem dotyka przeciwleglego kolana rob to dynamicznie


LOTAN
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

skakanka

Następny temat

Treningi cykliczne...

nutloveb