SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na mase do oceny:)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1856

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1779
[JESTEM POCZATKUJACY]

Siema, prosze was o ocene treningu Thamuz_'a(zamierzam wedlug niego cwiczyc, ale najpierw chcialbym znac wasza opinie, ewentualnie poprawki):

Klatka
Wyciskanie sztangi na ławeczce poziomej 4 x 8

Plecy
Podciąganie końca sztangi w opadzie 4 x 8

Barki + Kaptury
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4 x 8

Brzuch
Skłony na ławce pochyłej 3 x max

Biceps
Uginanie ramion ze sztangą 3 x 8

Triceps
Wyciskanie Francuskie 3 x 8

Dolne plecy
Wznosy tułowia 3 x max

Nogi
Prostowanie nóg w siadzie 4 x 8 (czworogłowe)
Uginanie nóg w leżeniu 4 x 8 (dwugłowe)

1.Zamierzam cwiczyc 3 lub 4 dni(bo ponoc tak najlepiej na mase) w tygodniu, tylko nie wiem jak to rozplanowac?
2. Pasowalaby do tego dieta, znajac siebie wiem ze nie utrzzymalbym stalej scislej diety. Czy da mi cos takiego jak bede jadl codziennie przedewszystkim produkty ktore posiadaja duzo bialka i weglowodanow?tzn...np jajka(jajecznice^) ryby, makaron, ryz, chleb z szyneczka, mieso, ser zolty // czy musze miec wyliczone kcla oraz dzienne zapotrzebowanie na bialko czy weglowodany?
3. Czy moge wspomoc swa "diete" jakas odzywka(wcelu przyrostu masy)np Gainerem Vit 2 lub cos innego(propozycje)? -- wskazane?

Pozdroo
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 37 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 919
1. Pierwszy tydzień mozesz tak pocwiczyc ale w nastepnym tyg zwieksz o jedno cwiczenie conajmniej np. na klatke wyciskanie+rozpietki ( w celu zaangazowania innych włokien miesniowych). Trening 3 razy w tyg w zupelnosci Ci wystarczy.
Mozesz rozplanowac tak:
PON
Klatka
Plecy
SR
Barki
Triceps
PT
Nogi
Biceps

2.Jezeli masz problemy z utrzymaniem diety to poprostu odzywiaj sie lepiej tj. staraj sie jesc czesto ryz, piersi z kurczaka, sery, ryby itp. a napewno beda postepy poniewaz zaczynasz dopiero cwiczyc. Po kilku miesiacach mozesz pomyslec powaznie o konkretnej diecie..
3.Lepiej ta kase co mialbys wydac na odzywki narazie zainwestuj w diete i karnet na siłownie. Masz jeszcze czas na odzywki i suplementy
pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1779
Spoko, zastosuje sie do tego co napisales:)
Sprzet potrzebny do treningow mam w domq
Powaznie nie jest wskazane np jakistam gainer? zeby wiesz szybciej ta masa przybywala(tzn dietka+trening+odzywka)?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1779
/ A nie lepiej bylby robic te all cwiczenia w PN SR i PT? boo tak rozpisanie to za malo mi sie wydaje:/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 37 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 919
NIe napisałem, ze nie jest wskazane ale nie jest tez konieczne.. jezlei zaczynasz cwiczyc to mase i tak zlapiesz( te kilka kilo napewno w krotkim czasie, nawet bez diety).. oczywiscie to jest twoj wybor i sam musisz zdecydowac..
jezeli nie cwiczyles i polaczysz trening+dieta+odzywka i masz dobra genetyke to Cie moze "pociac jak rybe"(rozstepy) ale jezeli tobie to nie przeszkadza to jakiegos gainerka mozesz kupic..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1779
"pociac jak rybe" tzn?
ja jestem poczatkujacy i mam hajs szczerze mowiac:)wiec jezeli lepiej byloby kupic jeszcze jakiegos gainera wcelu uzup diety to spokojnie moge tylko teraz pytanie czy to nie szkodliwe ani czy nic mi sie stac zlego po tym nie moze?
Moje parametry:
173cm waga 63kg
lat 14,5
staz: niewielki
cel: jak narazie massa:D:D
max ciezar na klatke jaki zaladowalem narazie: 56kg
// mam pytanie jakie ciezarki zakladac na gryfa np na wyciskanie na poziomej? albo na hantle na rozpietki, albo na bicepsa albo cos? prosze pomozcie NOOBOWI:)
dziekuje!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 10815 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 59538
jezeli jestes poczatkujacy to zrob sobie ogolnorozwojowke najpierw

http://www.pajacyk.pl - Kliknij.

www.fmoto.pl Forum motoryzacyjne, zapraszam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1779
ogolnorozwojowe tzn na "sucho" sama dietka i treningi?rozumie... aaaa przez jaki czas sie takie ogolnorozwojowe stosuje -tak na oko:D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 10815 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 59538
. wez lepiej poczytaj troche forum

http://www.pajacyk.pl - Kliknij.

www.fmoto.pl Forum motoryzacyjne, zapraszam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1779
Male poprawki oblookajcie teraz:

Klatka
Wyciskanie sztangi na ławeczce poziomej 4 x 8
Rozpietki na poziomej 4 x 8
Wyciskanie sztangi na ławeczce skośnej 4 x 8

Plecy
Podciąganie końca sztangi w opadzie 4 x 8

Barki + Kaptury
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4 x 8

Brzuch
Skłony na ławce pochyłej 3 x max

Biceps
Uginanie ramion ze sztangą 3 x 8

Triceps
Pompki tylem 4 x 8
Wyciskanie Francuskie 3 x 8

Dolne plecy
Wznosy tułowia 3 x max

Nogi
Prostowanie nóg w siadzie 4 x 8 (czworogłowe)
Uginanie nóg w leżeniu 4 x 8 (dwugłowe)




Pytanie:
Jakimi ciezarami machac dane miesnie?
Qmpel powiedzial mi, zeby sprawdzic maxa na dany miesien i z tego 60% machac:), czy tak?


pozdro, odpiszcie pls
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1779
odswiezanie...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bark

Następny temat

Plan do oceny

nutloveb