SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na mase a trening pływacki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1405

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 207
Witam.
Jak w temacie czyli...
Staż na siłowni to 1 rok czasu. W wakacje nie trenowałem na siłowni, ponieważ pracowałem nad morzem całe dnie i nie miałem takiej możliwości. Teraz wracam znów do treningów, dokładniej mówiąc przez miesiąc "delikatna" siłownia na rozruszanie mięśni i przypomnienie im co jest grane :) następnie trening na masę. Planuje go robić 3x w tyg. Jednakże w tym samym czasie zaczynam mocne treningi pływackie 3x w tyg.
I tu moje pytania. Czy treningi pływackie (nie takie tam sobie pływanie delikatne) bardzo będą się kłócić z treningiem na masę na siłowni? Czy przy odpowiedniej diecie i odżywkach da radę to zrobić? Z odżywek mam zamiar brać białko, gajner, kreatynę, dextrozę i bca (może tam jeszcze coś się nasunie).
I czy z racji tego, że na siłowni mam zamiar być 3x w tyg to na basen chodzić w dni nietreningowe?

Bo jeśli masówki nie da się zrobić wraz z treningami na basenie, to raczej nie będę wyrzucał pieniędzy na odżywki.

Czekam na pomoc, z góry dzięki.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 80

Wzrost: 180

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: 1 rok ciągiem

Uprawiane inne sporty: Basen, siatkówka

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Gryf prosty, łamany, sztangielki, wyciąg górny i dolny, modlitewnik

Dieta: Dieta będzie

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Białko, gainer, kreatyna, dextroza, bca
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 146 Wiek 45 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 620
Jeśli dasz z siebie wszystko na siłowni, to basen powinien być odpoczynkiem aktywnym. Oczywiście można to podrasować mocnymi odżywkami, ale to spowoduje masakryczne zmęczenie. W wodzie nie czuć, jak człowiek się poci, więc bardzo się odwadniasz. Jeżeli weźmiesz monohydrat kreatyny, to mogą wystąpić mocne skurcze. Do tego woda powoduje silne wydalanie wody z moczem. Jak chcesz to przeżyć, to pij na pływalni dużo izotoników z dużą ilością magnezu. Jest to do przeżycia, ale będzie ciężko.

Thinking is everything.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 207
Dzięki za odpowiedź, ale ja się też trochę źle wyraziłem. Oczywiście zapomniałem dodać, że nie basen jest tu priorytetem, lecz basen wraz z masą, z lekkim przechyleniem w stronę masy :) więc jeśli masa ma nie wejść, bądź efekty będą słabe, to raczej odpuszczę basen...choć nie chciałbym.
Więc ponawiam pytanie, czy z dietą i odżywkami da radę to zrobić i czy będzie ciężko?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
des77

1.co ty widzisz pod słowem TRENING NA MASE bo troche nie rozumiem??
2.suplementy zbedne na ten moment a pozniej jak juz cos w inny kierunek a nie kreatyna gainer, no pomysl

3.co jest twoim prioryretem basen czy siłownia, albo bedziesz trenował na siłowni i bedziesz pływał na spokojnie ale siłownia pod basen , gdzie chcesz dac z siebie wszystko??

i troche niejasne OCB , basen jak sadze po przeczytaniu to jakos pol - zawodowo czy to treningi pływackie , a ta MASA???

JASNIEJ ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 207
Pod słowem trening na masę, rozumiem trening na masę :) czyli budowanie masy mięśniowej.
Dlaczego suplementy zbędne? Specjalistą też nie jestem, ale czytając wiele tematów na temat treningów na masę wyczytałem, że kreatynę i gainer również się bierze.
Jeśli chodzi o priorytety, to właśnie chce wiedzieć czy jest sens brać się "na ostro" za siłownię i basen razem. Choć delikatnie większy nacisk kładę na siłownię, to nie chciałbym rezygnować z treningów pływackich.
Basen tak jak wspomniałeś pół-zawodowo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
des77

posłuchaj na mase to jest odzywianie to jest chyba logiczne a nie zakresy powtorzen itd w gazetkach moga pisac dla tych co boja sie słowa DIETA masz plan na mase jesc nie musisz i tak jej nabierzesz dodatkowo kup kilka produktów bo chcemy zarobic i efekt bedzie osiagniety - co ty dajesz z siebie robic .....

1.odzywianie, trening , regeneracja bez tych 3 czynników to mozesz dreptac w miesjcu chodzic i pytac sie ludzi którzy beda testowali na tobie nowe specyfiki.

chcesz budowac mase miesniowa to skup sie na cwiczeniach wielostawowych tam gdzie wykorzystujesz najwieksze ciezary do swoich mozliwosci.

gainer to produkt wymyslony przez kogos kto albo bankrutował i potrzebował gotówki albo żeruje na ludziach którym niechce sie jesc i mysla ze da sie zastapic naturalna zywnosc proszkiem.

gainer to odzywka w wiekszosci weglowodanowa , a popatrz na swoje produkty spożywcze i zobaczysz ze wegle to nie problem.

tak j/w pisałem albo albo musisz wybrac co jest dla ciebie wazniejsze??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 146 Wiek 45 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 620
Monohydrat kreatyny i gainer po treningu byłby jak najbardziej ok. Węglowodany gainera uzupełnią szybko glikogen mięśniowy, zwiększając wyrzut insuliny, która "wciśnie" do komórek mięśniowych dodatkową porcję kreatyny. Po siłowni można pójść na basen, ale ładowanie potem na maksa będzie nie na miejscu. Spokojnie, długie dystanse, OK - polecam metodę Total Immersion. Nauczysz się rozluźniać mięśnie w wodzie, bo tak powinieneś traktować basen w stosunku do siłowni - jako odpoczynek aktywny. Tu przyspieszasz, a tam zwalniasz, żeby się zregenerować przed następnym kopniakiem.

Thinking is everything.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
"Monohydrat kreatyny i gainer po treningu byłby jak najbardziej ok. Węglowodany gainera uzupełnią szybko glikogen mięśniowy, zwiększając wyrzut insuliny, która "wciśnie" do komórek mięśniowych dodatkową porcję kreatyny"

to mnie rozbawiłes heheheh cos ty to z broszurki przeczytał

"WEGLOWODANY GAINERA"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 146 Wiek 45 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 620
A Ty Tomasz1405 skończyłeś AWF?

Thinking is everything.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Fbw dla poczatkujacego kumpla

Następny temat

Kto mi ułoży plan

whey deli