SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na mase Wasza ocena

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1668

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 139
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 16
Waga: 63kg.
Wzrost: 172cm.
Cel treningowy: masa/siła
Staż treningowy na siłowni: 4mies. , przed siłką 8 mies. w domu (brzuszki i pompki)
Uprawiane sporty: Airsoft
Dostęp do sprzętu: full osprzęt siłownia
Dieta: białkowa
Przeciwskazania medyczne: brak
Zażywane suplementy: narazie żadnych(brak)

TRENING

Poniedziałek:
Klatka
- wyciskanie sztangi w leżeniu 4x/10/10/10/10
- wyciskanie sztangielek na ławce skośnej w górę 3x/10/10/10
- rozpiętki 3x/10/10/10
- krzyżowanie linek wyciągu (brama) 3x/10/10/10
Biceps:
- modlitewnik 4x/10/10/10/10
- sztangielki 3x/10/10/10
- uginanie ramienia ze sztangielką w podporze o kolano 2x/10/10
Brzuch:
Skłony na ławce 3x/20/20/20
unoszenie nóg w zwisie 3x/20/20/20

Wtorek: wolne

Środa:
Barki
- wyciskanie sztangi 3x/10/10/10
- wyciskanie sztangielek 3x/10/10/10
- unoszenie sztangielek bokiem w górę 3x/10/10/10
- szrugsy 3x/10/10/10
Nogi:
- wypychanie na suwnicy 4x/10/10/10/10
- prostowanie nóg w sadzie 3x/10/10/10
- wspięcia na palce w siadzie 4x/10/10/10/10

Czwartek: wolne

Piątek:
Plecy
- przyciąganie linki wyciągu górnego w siadzie 3x/10/10/10
- wyciąg dolny 3x/10/10/10
- unoszenie tułowia z opadu 3x/10/10/10
- wiosłowanie sztangielką 3x/10/10/10
Triceps:
- pompki na poręczach 3x/10/10/10
- wyciskanie francuskie sztangi 4x/10/10/10/10
- prostowanie ramion na wyciągu w płaszczyznie poziomej 3x/10/10/10
Brzuch:
skłony na ławce 3x 20/20/20
unoszenie nóg w zwisie 3x/20/20/20
Sobota: wolne
Niedziela: wolne

Proszę o sprawdzenie i doradzenie w kwesti tego planu na mase/siłe. :)
Jestem w tym zielony trochę dlatego proszę o doradzenie.xD
Zdjęcie sylwetki:







Zmieniony przez - TOMEK w dniu 2011-11-07 22:24:21
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 32316
Ostatnio przerabiany plan:

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

Raczej na Twoim miejscu zrezygnowałbym ze spilta z partią raz w tygodniu i zabrał się za FBW, np. 11 z http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7625 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 176 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10970
Jeśli chcesz robić split przy 3 dniach trenngowych, zrób podział na 2 dni i ćwicz każdą partię 3 razy w ciągu 2 tygodni. Oprócz tego miejscami nie najlepszy dobór ćwiczeń.

Keep it simple, Stupid!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Dieta: białkowa - cóż to ogarnij normalne jedzenie bo każdy makroskładnik jest jednakowo ważny tłuszcz , weglowodany itd

co do planu

odpowiedz na pytania messiego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 139
Trening FBW robiłem od sierpnia do teraz, dlatego pomyślałem o innym planie treningowym. To waszym zdaniem jaki będzie lepszy dalej FBW czy już ten split może być 2 razy w tyg te same partie. Doradźcie:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 139
To ten plan dobry jest? czy moglibyście napisać jakiś lepszy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 32316
a wszedłeś chociaż na linka który Ci podałem w pierwszym poście? Chyba nie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 139
tak, wszedłem, parę ćwiczeń tam jest i robi się je pon,śr,pt myślisz że takie coś będzie lepsze od tego mojego planu? Bo ja mam zamiar na mase i na siłe ćwiczyć ale też nie zaniedbywać innych mięśni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 444 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1821
jak dla mnie wiekszy ciezar mniej powtorzen jak dobrze pamietam 6-8 na duze partie a na male to nie pamietam

Na siłowni robię trening. Na treningu ćwiczenia, więc gdy widzisz mnie ze sztangą to nie mów że "on ćwiczy". Co najwyżej to wykonuję trening.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 139
Czyli mam rozumieć że ten nr.11 z tego linku co podał messsi to będzie git? A coś do tego jakieś nogi, plecy czy coś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 139
przysiadów i martwego ciagu nie chce robić bo krękosłup jest narażony, a jeszcze rosne. dlatego w planie tego nie ma.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening

Następny temat

Jaka kreatynka na pierwszy raz ??

Masa