SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na mase

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 454

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 78690
Poniedziałek:

KLATKA

1) Wyciskanie sztangi na ławce plaskiej 4serie
2) Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 4 serie po 10
3) Przenoszenie sztangielki za głowę 4 serie po 8
4) Rozpiętki 4 serie po 12


środa

PLECY

1) Grzbiety 4serie po 20
2) Podciąganie na drążku 4 serie max
3) Szrugsy sztangą 3 serie po 12


TRICEPS

1) Wyciskanie francuskie siedząc 3 serie po 12
2) Pompki tyłem 4serie po 20


Piątek

BARKI

1) Arnoldki 4 serie po 12
2) Wyciskanie sztangi zza głowy 4serie po 12
3) Unoszenie sztangielek bokiem

BICEPS

1) Uginanie ramion ze sztangą 3 serie po 12
2) Uginanie ramion ze sztangielkami 3 seie po 12
3) Młotki 3 seri 12

Witam. Oto jest trening na masę i chciałbym abyście mi go sprawdzili czy dobry .


Mam przeciwskazania medyczne że niemoge robić nóg wogule. I mc . Zalecenie lekarza :/

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 63

Wzrost: 167

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: około1rok3miesiące

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławeczka , hantle , drążek i obciążenia , gryfy małe 2 , 120cm i dużu chyba 200cm

Dieta: staram się trzymać dietę na mase ale dopiero o 20 miesięcy

Przeciwskaznania medyczne: Tak

Zażywane suplementy: Nie

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 78690
Przepraszam tutaj wystąpił błąd miało być od 2 miesięcy że trzymam dietę a wyszło 20 .. Najmocniej przepraszam

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147323
przepraszam bardzo a mozna wiedzieć co sie dzieje że masz takie zalecenia od lekarza to wazne!!! narazie co moge powiedziec że jak bedziesz cwiczył takim planem i dieta tez na mase bedzie to kolana ci siada i bedzie jeszcze gorzej???? a na pierwszy spojrzenie jezeli to ma byc plan dzielony to jest beznadziejny bez urazy!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 78690
Mam dosyć dużą wadę wzroku i okulistka zaleciła mi unikanie tych ćwiczeń których mówiłem . Dokładnie nie wiem jak to się ma tylko powiedziała że jak bym ćwiczył to co mówiłem to bym mógł stracić wzrok. I jeszcze jakbyś mógł to byś naniusł poprawaki i powiedział co zmienić , to byłbym bardzo wdzięczny .

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147323
oczywiscie że bym mógł ale moge dac ci jeszcze jedna rade na twoim miejscu bym poszedł do lekarza i porozmawiał jezeli bedziesz cwiczyl tak j/w ci napisałemmoga pjawic sie problemy z kolanami musisz jakos wzmacniac nogi ( sa rozne cwiczenia gdzie wykorzystujesz własne ciało jako obciazenie) to wazne!!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jedna cześć klatki piersiowej od drugiej, pomocy!

Następny temat

plan