SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na mase

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1105

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 494 Wiek 34 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4645
Witam już zamieszczałem ten trening ale teraz troszku go zmieniłem celem moim jest masa,starz 6 miesiecy z tym że teraz miałem 3 miesiące przerwy(wakacje)obecny trening to powrut do formy 4 tygodnie a następnie

Poniedziałek
Klatka:
1. Wyciskanie sztangi na ławce 12,10,8,8
2. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 10,10,10,10
3. Rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej 12,12,12
Biceps:
1. Uginanie ramion ze sztangą, stojąc 12,10,8,8
2. Uginanie ramion ze sztangielkami siedząc z supinacją 10,10,10,10

Wtorek
NOGI:
1. Przysiady ze sztangą 12,10,10,8,8
2. Hack przysiady 10,10,10,10
3. Uginanie na maszynie 10,10,10,10
4. martwy ciąg na prostych nogach 10,10,10
5. Wspięcia na łydki 4s

Czwartek
Barki:
1. Wyciskanie sztangi z klatki 12,10,10,8
2. Wznosy ramion ze sztangielkami bokiem 10.10.10
3. Wznosy ramion ze sztangielką w opadzie tułowia 10.10.10.10
4. Szrugsy 15.15.15.15
Triceps:
1. Pompki na poręczach 3s
2. prostowanie na wyciągu podchwytem 12,12,12
3. francuskie jednorącz siedząc 10,10,10

Piątek
PLECY
1. Podciąganie się na drążku szeroko 4 s
2. wiosłowanie sztangą podchwytem 12,10,8,8,
3. ściąganie wyciągu górnego chwytem neutralnym 12,12,12
4. wiosłowanie sztangielką 12,12,12
5. prostowanie tułowia 4s

Mam duży problem z bicepsami mianowicie wcześniej ćwiczyłem systemem GrupaIII cykl I + (cykl kreatyny) i zauważyłem ze bicepsy po wzroście zaczeły potem szybko spadać aż 3 cm myślałem żeby zmienić układ najpierw bicepsy a potem plecy w cyklu I ale postanowiłem ułożyć nowy plan co o nim sądzicie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 246 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1656
Poniedziałek
Klatka:
1. Wyciskanie sztangi na ławce 12x10x10x8
2. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 10,10,10,10
3. Rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej 12,12,12 - 4 serie i progresja 12x10x10x8
Biceps:
1. Uginanie ramion ze sztangą, stojąc 12,10,8,
2. Uginanie ramion ze sztangielkami siedząc z supinacją 10,10,10
3. Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 12x10x8
Dodałem jedno izolowane i odjąłem po seri z tamtych dwóch.

Wtorek
NOGI:
1. Przysiady ze sztangą 12x12x10x10x8
2. Hack przysiady 10,10,10,10
3. Uginanie na maszynie 12x12x10x10
4. martwy ciąg na prostych nogach 10,10,10,10,10 (to jest w większym stopniu na prostownik grzbietu zastąp to uginaniem na maszynie jedną nogą)
5. Wspięcia na łydki 4s

Czwartek
Barki:
1. Wyciskanie sztangi z klatki 12,10,10,8
2. Wznosy ramion ze sztangielkami bokiem 10.10.10x10
3. Wznosy ramion ze sztangielką w opadzie tułowia 12x10x10x8( zamiast tego daj wyciskanie szatngi zza karku siedząc)
4. Szrugsy 15.15.15.15
Triceps:
1. Pompki na poręczach 3s
2. prostowanie na wyciągu podchwytem 12x10x10 (nachwtem)
3. francuskie jednorącz siedząc 12x12x10

Piątek
PLECY
1. Podciąganie się na drążku szeroko 4 s
2. wiosłowanie sztangą podchwytem 12x12x10x10 (tu też lepiej nachwytem)
3. ściąganie wyciągu górnego nachwytem 12x12x10x10
4. wiosłowanie sztangielką 12,12,12 -wyrzuć
5. prostowanie tułowia 4s - wyrzuć


Nie wiem czemu zapomniałeś o brzuchu i przedraionach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 494 Wiek 34 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4645
Przedramion nie ćwicze a brzuch codzienie dzieki za odpowiedz a co myślisz jak by zmienić w grupie III cyklu I najpierw biceps a potem plecy ćwiczyć słyszałem ze tak podobno jest lepiej dla bicepsa i pleców chodzi mi o dzień 3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 973 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 9449
Odpada jak dasz ostro czadu bicepsowi to nie bedziesz mogl poprawnie robic cwiczen na plecy poniewaz tam bicepsy bardzo pracuja polecam najpierw plecy potem biceps pozdrawiam!

http://www.sfd.pl/temat246720/ ---> wszystko o witaminie b12

http://www.sfd.pl/Żeń_Szeń-t319678.html ---> wszystko o Żeń Szeniu

Jeżeli Ci pomogłem daj mi Soga :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 494 Wiek 34 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4645
czytałem na forum że podobno dobrze jest najpierw ćwiczyć bicepsy a potem plecy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 246 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1656
Najpierw rób grzbiet. Podstawowa zasada mówi o tym , że w pierwszej kolejności wykonujemy ćwiczenia na duże grupy mięśniowe. Wyjątek jest tylko podczas stosowania zasady wstępnego zmęczenia mięśni- a w w grupie III cyklu pierwszego takiej nie ma.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 198 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1520
trening nawet ciekawy ja jeszcze do picepsa zrobil bym przedramie ale mowie o sobie bo wiem ze ty nie robisz... i do klatki przeciaganie hantli za glowa bo mi ciezko z gorna czescia klaty idzie

Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 494 Wiek 34 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4645
Co o tym myślicie jak bym teraz zrobił Grupe III cykl I + Kreatyna a pużniej tydzień przerwy i Grupe II Cykl I 4 tygodnie podobno po cyklu należy obrać słabszy trening
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 964
czytałem na forum że podobno dobrze jest najpierw ćwiczyć bicepsy a potem plecy

a ja czytałem na forum że najpierw powinno się robić duże partie mięśni
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sposób na niedojechane serie?

Następny temat

Problem z przedramieniem

nutloveb