SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na masę ile serii i powtórzeń. Pomocy

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 745

Formularz - Proszę o pomoc

18

Waga

63 kg

Wzrost

173 cm

Staż treningowy

3 miesiące

Obwód pasa

72 cm

Obwód klatki piersiowej

85 cm

Obwód uda

47 cm

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Raz w tygodniu piłka nożna .

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Nie

Stan zdrowia

Zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej

Często

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

Nie

Wrażliwość na stymulanty

Nie

Możliwosci finansowe

Za 3 miesiące 500-1000 zł

Cel/problem/opis

Masa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 25
Witam jeżeli chodzi o siłownie to jestem amatorem.Prosił bym was o pomoc.
Ułożyłem plan i chciał bym się dowiedzieć czy będzie dobry na masę i po ile serii i powtórzeń powinienem robić.
Dzień I Poniedziałek
I Klatka
-Wyciskanie na ławce płaskiej
-Wyciskanie na ławce skośnej
-Rozpiętki
II Barki
- Wyciskanie sztangi sprzed głowy
- Unoszenie sztangielek bokiem
-Wyciskanie sztangi zza głowy
Dzień II Środa
I Bicepsy
-Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem
-Uginanie przedramion w oparciu o kolano
-Uginanie przedramion na modlitewniku
II Nogi
-Przysiady ze sztangą
-Wspięcia na palcach ze sztangielkami
Dzień III Piątek
I Plecy
-Wiosłowanie sztangą
-Wiosłowanie sztangielką
-Pompki w podporze tyłem

Dodam że na siłownie chodzę 3 miesiące , mam 18 lat , 175 cm wzrostu , ważę 63 kg. Czytałem dużo o treningu na masę i sam już nie wiem jak postąpić ponieważ jedni piszą żeby robić mało serii dużym ciężarem inni żeby stopniowo zwiększać ciężar z każdą serią itp.
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120