SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na masę - proszę o sprawdzenie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1363

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 295
Witam, chciałbym poznać wasze opinie oraz ewentualnie co polecacie dodać, co zmienić w takim moim planie treningowym. Trenuję od ponad roku i sądzę że trochę większa ilość ćwiczeń lepiej na mnie działa. Z góry dzięki

Poniedziałek
- Plecy
1) podciąganie z różnymi chwytami x 4
2) ściąganie linki wyciągu górnego do karku x 4 (10-12 powt)
3) wiosłowanie sztangą x 4 (8-12 powt)
4) wiosłowanie hantlem x3 (10-12 powt)
5) przyciąganie liny w uchwycie wąskim x3 i szerokim x3 (8-10 powt)

- Wtorek Klatka piersiowa
1) maszyna typu hummer ,wyciskanie siedząc x3 (10-12 powt)
2) wyciskanie hantli na ławce dodatniej x5 (10-12 powt)
3) wyciskanie hantli na ławce poziomej x4 (8-12 powt)
4) wyciskanie hantli wąskim chwytem x4 (10-12 powt)
5) rozpiętki x3 (10-12 powt)
6) butterfly lub pompki x2

Środa - Wolne

Czwartek
- biceps i triceps
1) uginanie ramion ze sztangą x4 (10-15 powt)
2) uginanie ramion hantlami młotkowe x3 (10-16 powt)
3) uginanie ramion z hantlami na modlitewniku x3 (10-15 powt)
4) wyciskanie francuskie hantlem x4 (10-12 powt)
5) prostowanie ramion na wyciągu stojąc x4 (10-15 powt)
6) prostowanie ramion w opadzie tułowia x3 (12-15 powt)
7) pompki szwedzkie x2

Piątek
Nogi
- wyprosty nóg na maszynie x4 (8-12 powt)
- przysiady ze sztangą x5 (8-12 powt)
- wykroki x3 (10-12 powt)
- wypychanie nóg na suwnicy ujemne x4 (10-12 powt)
- martwy ciąg na prostych nogach x4 (8-12 powt)
- wspięcia (na łydki) x3 (40-50 powt)

Sobota
Barki
- wyciskanie sztangi na maszynie smith do karku x4 (10-12 powt)
- wyciskanie sztangielek siedząc x3 (10-12 powt)
- podciąganie gryfu wzdłuż ciała x4 (10-15 powt)
- prostowanie rąk z hantlami na boki x4 (10-12 powt)