SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na masę.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 885

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

76

Wzrost

185

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

kilka miesięcy

Uprawiane inne sporty

sporadycznie koszykówka, karate, bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

sztanga, sztangielki, ławka skośna, prosta, drążek do podciągnięć,

Dieta

posiłek 6x dziennie

Zażywane suplementy

Mass Shocker, Olimp Kreatyna
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 362
Witam, piszę w sprawie planu treningowego, a raczej szukam pomocy w jego ułożeniu, gdyż pełno planów na internecie ale ja się nie mogę zdecydować, bo nie wiem czy będą dla mnie odpowiednie. Sprzęt jakim dysponuje już wypisałem. Chcę aby ten plan treningowy był na masę, a jeżeli tak się da to z uwzględnieniem klatki piersiowej. Ilość dni w tygodniu nie ma znaczenia, mam czas, liczą się rezultaty.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1729 Napisanych postów 27216 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 516399
kilka miesięcy to znaczy? nie ma treningu na masę, na masę jest dieta z dodatnim bilansem kalorycznym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1729 Napisanych postów 27216 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 516399
]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 420 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5736
jak to nie ma treningu ma mase? jak bedzie robił po 50 pow 4 cwiczenia na partie po 4 serie do tego 1h aerobow nie zrobi masy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 420 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5736
nawet jesli bedzie miał dodatni bilans
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1729 Napisanych postów 27216 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 516399
a jak będziesz robił ''trening na masę'' a będziesz miał ujemny bilans kaloryczny to zyskasz masy? odpowiedz sobie na to pytanie. Trening to bodziec do rozwoju mięśni, micha to masa, możesz robić 10,8,15 powtórzeń to bez różnicy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 934 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7041
Dude dobrze mowi na mase jest dieta nie trening. Riosniesz jak zniszczysz meisnie a mozesz to zrobic malym ciezarem i duzo iloscia powtorzen ... :)


Zmieniony przez - Kanonier_BDG w dniu 2013-02-24 12:51:52

Tetrahydrocannabinol z nim mi chwile płyną

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 420 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5736
nie mowie ze nie ale z treningiem typowo redukcyjnym nie zrobisz masy.. znam ludzi co wgl nie maja diety cwicza gdzies po piwnicach i waza po 90kg z całkiem dobrym rezultatem siłowym. dieta to 60% sukcesu ale tak w poczatkowym stadium jak jest typ skuopiłbym sie na dobrym treningu i intensywnym jedzeniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 420 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5736
oj dobra kazdy organizm to kwestia indywidualna. ja mowie na swoim przykładzie i co na mnie najlepiej działało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 420 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5736
polecam ci ten trening a ty rob jak uwazasz

Poniedziałek - nogi
1. Przysiady ze sztangą z przodu - 5x12-6
2. Przysiady wykroczne ze sztangą - 4x12-6p
3. Martwy ciąg na prostych nogach - 4x12-6p
4. Wspięcia na palcach - 5x20p

Wtorek - klatka piersiowa + przód barków
1. Wyciskanie hantelek na ławeczce płaskiej - 3x12-6p
2. Wyciskanie sztangi na ławeczce skośnej - 3x12-6p
3. Rozpiętki na ławeczce skośnej - 3x12-6p

1. Wyciskanie sztangi z klatki - 3x12-6p
2. Unoszenie hantelek przodem siedząc - 3x12-6p

Środa - wolne

Czwartek - plecy + tył/środek barków
1. Podciągnie na drążku - 3xmax
2. Wiosłowanie sztangą - 3x12-6p
3. Wiosłowanie z hantelką - 3x12-6p
4. Martwy ciąg ze sztanga - 3x12-6p
5. Sztrugsy ze sztangą - 3x12-6p

1. Wyciskanie hantelek siedząc - 3x12-6p
2. Unoszenie w opadzie - 3x12-6p

Piątek - biceps + triceps
1. Uginanie ze sztangą - 3x12-6p
2. Uginanie z hantelkami siedząc z supinacją - 3x12-6p
3. Uginanie o kolano lub na modlitewniku hantelką 3x10

1. Wyciskanie sztangi leżąc - 3x12-6p
2. Uginanie francuskie leżąc do czoła 3x12-6p
3. Pompki na poręczach z obciążeniem 3xmax

Sobota, Niedziela - wolne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 362
zrobię go, dzieki, leci sog. jeżeli są te 3 serie, to po jaką ilość powtórzeń robić w pierwszej, drugiej i trzeciej? Mogę dodać jakieś ćwiczenie do klatki? bo na niej mi najbardziej zależy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki trening po 4 miesięcznej przerwie ?

Następny temat

Łapy - plan do propozycji

nutlove nowy