SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na masę

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 902

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 94 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 915


Witam.Postanowilem sobie ulozyc plan treningowy na masę.Posiadam następujący sprzęt.
Jako,że jest to mój pierwszy kontakt z kulturystyką(jezeli to tak mozna anzwac) moj plan moze byc dosc ubogi
Poniedziałek
Mięśnie klatki piersiowej
Wyciskanie na ławce poziomej 2 serie po 12powtórzeń w każdej serii.
Wyciskanie na ławce skośnej 2 serie po 8 powtórzej w każdej serii.
Biceps
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 2 serie po 10 powtórzeń
UGINANIE NADGARSTKÓW NACHWYTEM W SIADZIE 2 serie po 12 powtórzeń
Wtorek
odpoczynek
Środa
PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 2 serie po 12 powtórzeń
HACK-PRZYSIADY 2 serie po 10 powtórzeń
WYCISKANIE „FRANCUSKIE"SZTANGI W SIADZIE 2 serie po 8 powtórzeń
Czwartek:odpoczynek
Piątek
WYCISKANIE W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM UCHWYTEM 2 serie po 12 ODWROTNE WSPIĘCIA W STANIU 3 serie po 14 powtórzeń
Sobota niedziela odpoczynek
Co o tym sądzicie?
PS niestety ale dysponuje jedynie obciążeniem 20kg +dppść lekki gryf,na wadze wyszlo,ze wazy 5 kg


Zmieniony przez - Hagem w dniu 2007-08-21 21:31:28
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 130 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 752
sorry ale po czym ty masz zamiar odpoczywac w środe sobote i niedziele?? ja rozumiem ze to poczatki ale za malo serii... i nieuniknione jest dokupienie wiekszego obciazenia jesli myslisz o treningu powaznie a budowanie masy to glownie dieta..poczytaj wiecej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 94 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 915
Rozumiem.Posiedze jeszce troche dzisiaj nad dieta i systemem treningowym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1278 Napisanych postów 8529 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 108293
plan całkowicie do dupy, dokup obciążenie bo 25kg nic nie zdziałasz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 94 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 915
dzisiaj postaram sie dokupic drugie razy tyle,bede mial razem 45 kg.Na poczatek bedzie to dobre,bo szczerze mowiac nigdy nie podnosilem ciezarow,wiec akurat w tym wypadku wiecej niz 50 kg nie podniose.Myslicie,ze to wystarczy?CUdu nie zrobie zeby od tak wyciskac 60 :(
Sadzicie,ze trening beznadziejny?Cwiczenia wybieralem do predyspozycji(sprzętu),ale nie wiem co jest nie tak?Jedna partia miesni w tygodniu,cwiczenia pogrupowalem miesnie wieksze-miesnie mniejsze.Wydaje mi sie,ze niczego nie przegapilem.Zakryje te luki,gdzie odpoczynek jest zbedny.


Zmieniony przez - Hagem w dniu 2007-08-22 12:05:09

Zmieniony przez - Hagem w dniu 2007-08-22 12:06:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 130 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 752
http://kulturystyka.pl/atlas/ słuchaj mam identyczna laweczke jak na zdj i mozna wiele cwiczec wykonywac... poczytaj i poszukaj tam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 94 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 915
@up
Wiesz...z tego czerpalem informacje do cwiczen,ale nie mam pojecia czego mi brakuje?Wiecej cwiczen?Wiecej serii ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 130 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 752
4 razy w tyg to minimum ponad to na kazda partie minimum 3 rodaje cwiczen po 4 serie od 6 do 12 powt
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1278 Napisanych postów 8529 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 108293
- Na duze partie(klatka,plecy,nogi) daj 12 serii
- Na male(biceps,triceps,łydki) 8 serii
- Na barki 10 serii np 1 ćwiczenie 3serie , 2 ćwiczenie 3serie,3 ćwiczenie 4 serie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kolejny raz prośba o ocene i ewentualne porady

Następny temat

problem z bicepsem

Fruzelina