SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na klatke dla And1Player

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 19322

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1836 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16130
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1841 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29343
Puma, mam do Ciebie teraz troche inne pytanie - nie chodzi o trening. Doskonale wiem, że jesteś zalatany tym eksperymentem, ale jakbyś mógł, to prosze o odpowiedź

Pare osób pytało o sprawy zdrowotne. Widze, że na ten temat też masz pojęcie.

Postaram się po krótce opisać, co mi dolega:

Pojawiło się to jakiś rok temu. Objawy: pocenie się nawet przy normalnych czynnościach, następnie po jakiś 5 minutach pocenia mam dreszcze i mi to przechodzi w miare. Czasem mam to tak nagle napadowo. Pot jest głównie na lini czoła i pod pachami, a potem na plecach.
Jak to wygląda na treningu? Pierwsze 15 minut jest najgorsze. Po każdej serii siadam, żeby jak najmniej podnosić temperature ciała i tak posiedze po kilku seriach i łapie te dreszcze i dopiero pod koniec treningu jak już "się wypoce", to się poce normalnie.

Miałem diagnoze w kierunku laryngolicznym. Kiedyś miałem problemy z zatokami. Na RTG nic nie wyszło praktycznie, na tomografii zatok zaburzony poziom śluzu - dostałem na to leki alergiczne: antyhistamionowy i kortykosteroid donosowo - po nich w większści objawy ustępuję, aczkolwiek ostatnio mam okres, że mimo brania tych leków objawy są tylko mniejsze. Nie wiem już sam, czy te leki pomagają, czy nie.

Prosze o jakiekolwiek wskazówki;) Dodam, że to w głównej mierze zaczeło się jakoś z 1-2 lata temu, jakoś właśnie jak zacząłem trenować na siłce.

Zmieniony przez - And1Player w dniu 2009-01-24 17:50:34

Co Cię nie zniszczy to Cię wzmocni !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1841 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29343


Daje obecną fotke. Może nie każdy dojrzy różnice na korzyść klatki, ale ja widze i to dużą- szczególnie jest o wiele bardziej odstający, czyli nabrała masy, co widać z profilu. Prawy profil jest taki sam już praktycznie, jak lewy, a wcześniej czegoś takiego jak prawy profil klatki nie było

Sami oceńcie;) Puma, co teraz robić z tą klatką? Jaki trening? Dodam, że ten 2 trening o wiele lepszy niż te 1 był dla mnie.

Zmieniony przez - And1Player w dniu 2009-01-29 17:05:57

Co Cię nie zniszczy to Cię wzmocni !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1972 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34047
Witam cię puma mogę ci zadać pytanie??.Mój staż to 5 miechów tzw normalnie będzie z 8 ale 5 tak na poważnie.Czy mogę to u siebie także zastosować?


Trening wyglada tak:

1a. Pompki ruchome klasyczne na ziemi 3-4 serie max
1b. Pompki na poręczach 3-4 serie 10-12 powtorzen progresja ciezaru
2. Wyciskanie sztangielek plasko 3-4 serie 8-10 powtorzen progresja
3a. Wyciskanie sztangielek mlotkowe skos 35 st. 3-4 serie 8-10 powt. prog.
3b. Rozpietki skos 35 st. 3-4 serie 10-12 powt. prog.

Teraz pytanko brzmi czy mogę robić jakieś ćwiczenie zamiast poręczy ponieważ nie posiadam.Dodam że mam praktycznie taką samą klatką tzw dół nawet ale góra klatki masakra.Bardzo bym prosił cię o poradę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 487 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13866
widać znaczną poprawę, sam robiłem ten trening 3 tygodnie (ruszył eksperyment fatloss i musiałem przerwać) i rzeczywiście jest bardzo dobry,

sog dla ciebie

Zmieniony przez - PakerConan w dniu 2009-01-29 19:35:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47727 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
And1Player jak tam trening?????
Coś długo nic nie piszesz...

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 919 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18478
zastosowalem dzisiaj trening na klatke tzn :

1a. Pompki ruchome klasyczne na ziemi 3-4 serie max1b. Pompki na poręczach 3-4 serie 10-12 powtorzen progresja ciezaru
2. Wyciskanie sztangielek mlotkowe skos 35 st. 3-4 serie 8-10 powt. prog.
3a. Wyciskanie sztangielek skos ujemny 3-4 serie 8-10 powtorzen progresja
3b. Krzyzowanie linek 3-4 serie 10-12 powt. prog.
4. Rozpietki skos ujemny 1/3 rom 100 POWT.


i powiem szczerze pozamiatalo mnie zwlaszcza pierwsza seria laczona pompek z poreczami. Pompki robilem niestety normalnie.
Naprawde fajnie odskocznia od od plaskiej.
Tylko o co chodzi z tym 1/3 room?

Co Cię nie zabije to Cię dwa razy wzmocni !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 807 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26013
Wykonujesz tylko część rozciagająca jak sie nie mylę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1841 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29343
Obecnie robie jak Puma gdzies pisal E5 na przemian z HSS100, mam zamiar tak sporo pociagnac, zeby te E5 zrobic kilka razy - dwa juz mam za soba:D

Co Cię nie zniszczy to Cię wzmocni !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 919 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18478
jak to wyglada? mozesz wkleic ten trening?

Co Cię nie zabije to Cię dwa razy wzmocni !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

problemz miesniem część mostkowo-żebrowa

Następny temat

Kilka pytań trening FBW

NutLove