SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na klatę.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 430

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 731
Siemka, znalazłem w necie taki plan na klate na masę:
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 x 12-10-8 powtórzeń
2. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 3 x 10-8 powtórzeń
3. Rozpiętki na maszynie Butterfly 3 x 12 powtórzeń
4. Przenoszenie hantla za głowę leżąc na ławce poziomej 3 x 10 powtórzeń
Co o nim myślicie? Czy nie za mało tych ćwiczeń, serii? Zawsze robiłem więcej, ale efekty bardzo znikome.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 3047 Napisanych postów 40436 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 327760
Witaj,
ciężko powiedzieć o treningu nie mając wiedzy pod jakim kątem oceniać. A oceniać powinniśmy pod kątem osoby, która będzie nim ćwiczyć. Do tego sam trening klatki w oderwaniu od całości treningu też nie da się ocenić.
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8189 Napisanych postów 108957 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1328517
Nic specjalnego w tym planie nie ma, podstawowe ćwiczenia, mozna mniej ćwiczen robić a dobrze zbudować klatkę.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6486 Napisanych postów 142633 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1142551
wklej caly swoj plan treningowy, zobaczymy w czym moze byc problem, ze efektow z klata nie ma

wrzuc ten info o sobie (ankieta dzialu)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3143 Napisanych postów 50615 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 682472
miharands34
Siemka, znalazłem w necie taki plan na klate na masę:
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 x 12-10-8 powtórzeń
2. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 3 x 10-8 powtórzeń
3. Rozpiętki na maszynie Butterfly 3 x 12 powtórzeń
4. Przenoszenie hantla za głowę leżąc na ławce poziomej 3 x 10 powtórzeń
Co o nim myślicie? Czy nie za mało tych ćwiczeń, serii? Zawsze robiłem więcej, ale efekty bardzo znikome.


Taki podstawowy plan pod warunkiem, że potrafisz zrobić przenoszenie w wersji na klatkę. Ale wrzuć cały swój plan czy będzie to współgrać z pozostałymi elementami planu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Push & Pull do oceny. Z góry dzięki za pomoc :)